• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    bella
    ik begon te snikken van angst. Hij liep samen met CLaudia drijgend op me af. 'Nee nie tdoen' gilde ik weer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ben douche voor degene die online komen. pb me maar ik bne in een kwartier klaar]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Waar moet ik in vallen ben de draad een beetje kwijt]

    [ehm wie gaat er verder]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik zat nog te twijfelen of ik naar boven zou gaan tot ik Bella hoorde gillen. Ik sprong weer uit mijn stoel en rende naar boven. 'Bells alles oke?' Droop ik mijn zin af toen ik haar weer met ogen dicht zag liggen.

    [ Ik dacht dat ik hem al had geplaatst xD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Ik hoorde weer een stem maar Claudia liep eng op me af. Ik spartelde in de rondte maar zat vast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik ergerde me eraan dat ik de enige was die tegen haar praatte. Edward hield haar wel een beetje vast ofzo maar verder deed hij weinig. Ik loop naar haar toe en pak haar armen vast. 'Bella, je moet naar me luisteren! Het is niet echt oke? Ik ben Emmett en Edward, Renesmee, Carlisle en Esmé zijn hier ook. Je zit in je gedachte!' Zeg ik, maar tevergeefs het heeft geen zin. Ze opent haar ogen niet en zit nog steeds in haar gedachte. Ik weet niet of ze me heeft gehoord.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Iemand pakte mijn armen en ik gromde bang en boos. 'Laat los Claudia' siste ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Bella luister naar me! Er is hier geen Claudia. Ik ben het, Emmett' Zeg ik en blijf haar vasthouden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Claudia keek me aan. Ik hoorde een mannen stem tegen me praten. Emmet? wat doet hij hier?? Ik keek om me heen maar zag hem nergens. Emmett?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rosalie.
    Toen ik binnenkwam van de sissende en gillende geluiden zag ik Emmett Bella vasthouden.
    'Em!' gromde ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [yes i love you all dat jullie me bilj komen maken]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik zag aan haar gezicht, ookal had ze haar ogen dicht, dat ze verbaasd was. 'Bella, er is geen Claudia meer. Wij zijn bij je. Alles is goed' Zeg ik en draai dan mijn hoofd als ik mijn naam hoor. 'Rose..' Mompel ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Ik hoorde nog een zachte sissende stem. Ik dacht na hé hoe kon dit allemaal


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wat vinden jullie van mijn nieuwe plaatjes oop mijn profiel. met team jake en edward en jasper en allice[]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan