• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    bella
    Ik voelde 2 koude handen die mijn hals aaide. 'Nee niet doen' schreeuwde ik bang


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Ik vind het dom dat we geen bestaande personen mogen koppelen aan verzonnen personen,, waarom mag het niet?? ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    [omdat anders het verhaal lijn niet meer klopt zo mogen bells en edie ook geen ruzie maken over wat er al gebeurd is(nerd) dom hé]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik keek naar Esmé toen Bella tegen haar schreeuwde. Ik wist dat Bella het niet tegen haar had en dat wist ze zelf ook, maar evengoed was ze geraakt. Ze zetten een stap terug. 'Bella, Bella. Er is niets aan de hand. We zijn hier en die vampieren kunnen je niets meer doen' Zeg ik om haar gerust te stellen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Ik kon geen onderscheid meer maken. Ikh oorde wel iemand praten maar wie? Ik was bang om iemand pijn te doen maar ik kon het niet stoppen. Ik begon te snikken van pijn. De vampier glimlachte gemeen. Vinger voor vinger trok hij eruit en ik gilde weer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Bells, Emmett hier. We maken ons zorgen om je' Zeg ik en ik kijk even naar Esmé en Carlisle. 'Er is niets aan de hand kom uit je gedachte Bells.' Zegt Carlisle.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [okemaat ik moest even het huishoudkastje plunderen voor school]
    bella
    Ik hoorde weer iemand praten maar kon niks verstawan. 'Laat me gaan ik heb familie' schreeuwde ik en gromde en siste boos en verdrietig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Bella je familie is bij je, dus je hoeft je geen zorgen te maken. Alles is goed' Zeg ik en wrijf langs haar arm.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik voelde iets kouds over mij arm. Met een ruk trok ik hem weg. 'Blijf vna mijn arm klootzak' siste ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik schrok even van haar reactie en wist niet wat ik kon doen om haar uit haar gedachte te halen, maar ik besloot om hier te blijven staan en tegen haar te blijven praten. 'Bells, ik ben het' Zeg ik en rijk mijn hand naar haar uit, maar trek hem toch weer terug.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 10:55 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [je weordt een zacht ei]
    bella
    Edward kwam eraan, hij hielp me maar toen kwam Claudia ze pakte hem vast en brak hem ook'Laat hem gaan' jammerde ik bang en boos. 'Claudia alsjeblieft laat hem gaan' smeekte ik ze


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Claudia, dat was die vampier van net Dacht ik. 'Bella, het gevecht is over. Je ligt hier, thuis. Claudia is er niet meer' zeg ik en leg mijn hand weer tegen haar arm.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Gelukkig Edward mocht weg. Nee tuurlijk hij zou me neit laten zitten want hij was Edward niet als hij dat niet zou doen.Ik schoot met een ruk overeind. 'Edward ren weg dan ren weg' schreeuwde ik naar hem. Ze mochten zijn leven niet afnemen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Edward ren weg dan ren weg' Schreeuwt ze terwijl ze overeind schiet. 'Bella rustig! Edward is hier niet, Carlisle, Esmé en ik zijn hier. Er is niets aan de hand. Rustig oke?' Zeg ik. Ik kijk naar haar gesloten ogen, maar na een paar seconden schieten ze open.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 11:07 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Mijn ogen schoteuin open van een stem die er niet thuis hoorde. Ik zag nog steeds niet het huis of de persoon maar nog steeds het bos en het beekje. 'Emmett?' zei ik zachtjes. Hij moest hier niet zijn. Hij moest thuis bij Rosalie zijn, niet hij mocht gepakt worden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan