• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Leuk !]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [thanks


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [kom on reager let's play the rpg]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ben even weg, wedstrijd organiseren.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [nooo reager nog ff een keer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oke , straks wel boos zijn ^^.]
    Emmett
    Ik keek naar Rose en toen weer naar Bella. Ik keek naar mijn handen en liet ze automatische los.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Net teon ik eruit was dat het de werkelijk hied weer was gingen de koude digen van mijn arm. Ik begon paniekerig adem te halen. Nee ze mochten me niet los laten. Ik zou er weer in verzinken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik keek van Bella weer naar Rose. En weer terug. Ik moest kiezen. Of ik zou Bella in haar gedachte laten en Rose uitleggen dat het niet zo bedoeld was, of ik zou Bella helpen en dan een ruzie riskeren met Rosalie en die ruzie is nou niet echt iets waar ik op zit te wachten. Maar ik kan Bella niet in de steek laten, dus leg ik met moeite mijn handen weer tegen haar aan en blijf tegen haar praten.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 19:38 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Spammen emt 1 bericht XDD Goede herinneringen (Van gister :X) xD Egt geniaal, owja ben der weer XD ]

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 19:49 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Ineens voelde ik weer 2 armen ofzo tegen me. En een zware stem die praate. mijn ademhaling werd rustiger

    [ik zal straks rond half 9 ff ofline gaan dan moeten mn pa+ma+broer naar schol en komi k sneahky online]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik bleef doorpraten totdat ik er zeker van was dat Bella weer in de normale wereld was.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Langzaam beseefte ik dat het weer mijn gedachtes waren. Jemig de zoveelste keer altweer. ik zuchte van vermoeiheid en knipperde moeizaam mijn ogen open


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [owja dat was echt grappig nu weer doen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik hoorde haar zuchte en zag haar ogen opengaan. 'Bella!' Riep ik blij en ik glimlachte. Mijn glimlach verdween toen ik aan Rose dacht die daar nog steeds staat. Ik draai mijn hoofd. 'Rose..' Zeg ik en loop naar haar toe.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Ik glimlachte zwak naar Emmet. Ik keek bang toen hij zijn glimlahc weg deed en naar Rosalie liep. Lekker dan die had dus ook alles meegemaatk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan