• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Madeline
    Ze grinnikt. ‘Serieus?’ Ze schudde haar hoofd, en haalde toen haar schouders op. ‘Het gaat super.’ Mompelde ze zachtjes, terwijl ze met haar hoofd op haar hand leunde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    "Probeer het maar eens." Knipoogde ik. "Maar sljeblieft ga ze niet zoeken je weet nooit wat je in het bos tegen komt." Het stoplicht sprong op groen en we reden door. Ik gaf even gaf en toen waren we bij haar huis. Ik stapte snel uit om haar uit de auto te helpen.

    Madeline
    Ze slikte, hij moest eens weten. Ze opende de deur, en keek hem eigenwijs aan. ‘Ik voel me hartstikke invalide.’Grinnikte ze schaapachtig.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [eey ik moet gaan. doeg. morgen ben ik er weer. Kweenie wat er is maar eerst politie met sirenes toen ambulance en net de brandweer]:O


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Seth
    Ik tilde haar weer op. "Geeft toch niet, je hebt mij." Glimlachte ik. "waar is je sleutel?" Vroeg ik toen we voor de gesloten deur stonden.

    Madeline
    Ze pakte de sleutel uit haar jaszak, en opende daarmee ietwat onhandig de deur. Kyra begon boos te blaffen, hoog en gretig richting Seth, waarop ze haar wenkbrauwen fronste. ‘Af, Kyra.’ Siste ze dwingend, waarop haar labrador met een gebogen hoofd richting de woonkamer liep.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    "Je hond mag me nu al niet." Zei ik lachend. "Waar is je kamer?" Vroeg ik terwijl ik met mijn voet de deur achter ons dicht deed. Madline haar haren roken heerlijk bloemen achtig.

    Medaline
    ‘Boven,’ Prevelde ze, met een rilling vanwege die verschrikkelijke trap. Dat zou een moord worden. En bovendien voelde het apart om Seth in haar kamer te hebben.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    Ik liep gemakkelijk de trap op naar boven. Dat kosten totaal geen moiete. "Welke kamer?" Vroeg ik terwijl ik naar haar keek. Ze zag bleekjes.

    Madeline
    Ze onderdrukte gejammer, en wees naar de witte deur aan het einde van de gang. Dat was haar kamer. De kamer die rook naar camille en vanille. Haar kamer was strak maar knus en gezellig. Ze had een heerlijk bed en kleurige lampjes aan de muren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    Ik liep naar de kamer en opende die. Ik zag en groot bed en liet ernaar toe. Voorzichtig legde ik haar op het bed neer. "Heb je nog wat nodig?" Fluisterde ik.

    Madeline
    ‘Warmte?’ Piepte ze met een verlegen blik in haar ogen, terwijl ze op haar onderlip beet. Seth viel best mee, eigenlijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    Ik lachte. "Betekend dat nog een deken of wil je dat ik bij je blijf?" Vroeg ik zachtjes. Mijn stem klonk een beetje hees.

    Madeline
    ‘Het tweede,’ Gaf ze met een lichte glimlach toe, terwijl ze haar dekbed openrolde. Seth was ook best lief, nu hij daar zo stond.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    Ik glimlachte. "Dat hoopte ik al." Gaf ik zachtjes toe. Ik ging naast haar onder de deken liggen en sloeg mijn arm om haar middel.