• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, het was leuk op school

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

Veel plezier!

---

LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.

Iedereen in de RPG leeft.

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

Feel the fire, but do not succumb to it.

Bella
    Waarom zij niemand iets. ALs er iets gezegd werd kon ik misschien een onderschijt maken. Maar nee nieamdn zij wat. Misschien lag ik wel ergens alleen. Nee ik zweerde dat ik een stem van Esmé gehoord had.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[waarom reageert er helemaal niemand argh ik kan daar niet goed tegen:$]

[je mag een hoofdstukje maken van jezelf, maar nog wel voor de Cullens komen. Grapjes maken met Felix ofzo]

I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

[sgoe]

[GVDTVD nou ben ik chagie omdat jullie niet reageren']

[Wil je niet zo spammen? Het is heel vervelend. En zo raakt het topic veel te snel vol door al die onzin.]

[nou sory ohor]

[Leave jij bent tog seth]

[Ik val even binnen, maar ik heb een nieuwe rpg - Key to freedom.
    Het word een erg spannende rpg, en we hebben mensen nodig, dus join if you like :3]

[Ik ga meedoen aan die nieuwe RPG ;)] ben trouwens pas net terug sorry dat ik niet kon reageren.]
    Esmé
    Ze was gestopt met spartelen en keek in de spiegel. Ik streek de haren achter haar oren. 'Rustig maar Bella vertel me wat er gebeurt is. Bij mij ben je veilig er zal je niets gebeuren. Beloofd.' Zei ik zachtjes. Wat was er met haar gebeurt. Had ik wel met Car op huwelijksreis moeten gaan. Als we niet gegaan waren was ze misschien niet zo van streek.

I'm finally back, Finally after a Year break

[sorry dat ik je zo stalk maar ik heb er men reden voor.]
    bella
    Ineens was ik gewoon weer in huis en stond er een bezorgde Esmé voor me. Ik luisterde naar haar. Ja ik had haar herkent. Ik begon te snikken. HOe had dit voor haar geaweest.

[Ik kijk uit naar personages (': Zolang ze maar wel realistisch blijven, en niet op een ander gaan lijken ;)]

Madeline
    Ze glimlachte waterig, maar schudde uiteindelijk haar hoofd. Nee, het ging niet. Het leek wel alsof er iedere keer spijkers in haar zij werden geslagen, en er vervolgens hard op werd gestampt.

Seth
    Ik fronsde. "Wil je dat ik je naar het ziekehuis breng?" Vroeg ik toen maar. Ik had mijn rijbewijs en ik zou zo mijn auto halen als ze dat wilde. Ik was dan wel net 16 maar ik kon wel al rijden.

Madeline
    Ze schudde meteen haar hoofd. ‘Dokters bloed en witte wanden? Nee, ik pas..’Prevelde ze zacht, en of ze het nou leuk vond of niet, ze moest wel tegen hem aanleunen. Anders viel ze zekerweten om.

Seth
    Ik bleef stil staan en tilde haar van de grond. "Dit gaat sneller." Deelde ik haar mee. "Ik woon hier 5 minuten vandaan en dan breng ik je met mijn auto terug naar huis." Deelde ik mee. Ze mocht niet tegenspreken. Ik ging haar niet laten fietsen.