• Hoi mensen:Y).
    Ik vroeg me af, wie heeft er allemaal gala, en met wat? (School, werk, etc.)

    En heeft iedereen al een jurk? Zo ja: zou je je geheim willen delen en vertellen waar je hem vandaan hebt. Ik weet namelijk echt gewoon níet waar ik een jurk moet halen, ben voor mijn gevoel al overal geweest :')


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik heb hem al een tijdje, en mijn moeder heeft hem eens van een tweedehands winkeltje vandaan. (cat) My mom's awesome.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    op school heb ik een gala

    Ja, nieuwjaarsgala
    En ik heb een jurk :9~
    Uit Den Bosch, van Addy van den Krommenacker


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb er 1 ooit gekocht in het begin van het jaar bij vera moda :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    mijn school heeft geen gala meer *cries* (huil)


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Trouwens, de enige 2 feesten dit schooljaar zijn 2 bovenbouw feesten, maar dan wel 16+.. En ik ben dna nog geen 16 -facepalm-
    En ons gala gaat niet door.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb gala gehad twee jaar geleden en ik heb hem toen in Eindhoven bij het Smitje gehaald (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Wij hebben elk jaar een Valentijnsgala, voor de onderbouw, en de bovenbouw een kerstgala. Ik heb een h&m jurkje van de vorige feestcollectie, dus ik zou daar zeker even gaan kijken! (Bij de nieuwe collectie dus, niet bij de oude want die is er niet meer.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Je kan ze overal kopen? H&M heeft altijd veel jurkjes.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.