• AANMELDINGSTOPIC
    Topic 1
    RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel
    allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op
    Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld

    [naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.

    En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.
    Vragen mogen altijd gesteld worden aan sNiall

    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy) tijdelijk naar Amerika.
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Samuel Waters (sNiall)
    -

    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -

    Ravenclaw.
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan(sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)
    Idee is van: sNiall


    LINKJES KOMEN ZODRA IK MIJN LAPTOP TERUG HEB.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 20:28 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Heeey, ik ben niet klein!!!' zei ik. 'Jij bent gewoon veel te groot.' zei ik lachend en we liepen in stilte verder.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    Ik verveelde me zonder Zoey. Het liefst zou ik Kyndall verrot schelden, maar daar schoot ik niks mee op. Ik zuchtte en ging in de leerlingenkamer zitten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Daman Adams
    Ik glimlachte.
    "Wacht hier. Ik kom zo snel mogelijk terug." Ik was weer helemaal serieus toen ik de trap naar Dumbledores kamer opliep.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Daman Adams
    "Dag meneer." Ik ging vanzelf in de houding staan. Met mijn rug kaarsrecht en mijn handen langs mijn lichaam.
    "Dag Daman, je hoeft hier niet zo stijf te staan. Zet u." hij wees naar een stoel. Ik ging zitten en hij ging verder. "Wat heb je te melden?"
    "Onze spionnen geven door dat de dooddoeners Hogwarts gaan aanvallen. Ze komen samen en beramen plannen op Hogwartz met de grond gelijk te maken. Het enige wat hen tegenhield was hoe ze hun eigen kinderen uit het gebouw kregen, maar nu hebben ze daar iets op gevonden."
    "Dat is geen goed nieuws." was de slimme opmerking van Dumbledore.
    "Ze hebben mij gestuurd om op Hogwartz te blijven. Ik moet hier de veiligheid garanderen. Ze willen iemand om hun te waarschuwen als de dooddoeners aanvallen."
    Ik overhandigde het papier dat mijn oversten hadden gegeven.
    "Zo, ik krijg de beste student?" zei hij nadat hij de brief had gelezen.
    Ik bloosde. Stond dat er echt in?
    "Ok, ik kan hier geen probleem van maken. Ga maar snel naar beneden, volgens mij staat er iemand op je te wachten."
    Ik was weer verwonderd door wat hij allemaal wel wist. Ik bedankte hem en ging naar beneden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Ik zag dat Daman weer naar beneden kwam. 'En, en, en, voor hoelang blijf je?' vroeg ik hopend dat hij zou antwoorden dat hij voor de rest van het jaar zou blijven terwijl ik hyperactief op en neer sprong.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Daman Adams
    Ik grijnsde, ik wist dat het helemaal niet paste bij het moment, maar ik was gewoon zo blij haar terug te zien. Ik herinnerde me onze eerste ontmoeting nog, net als gisteren. Zij en haar toen veertienjarige tweelingbroer en zus werden belaagd door een trol. Het was het begin van een lang avontuur. Die trol heeft ons een jaar lang over de hele wereld gevolgd. Tot ik hem uiteindelijk had verslagen. Vanaf toen werd ik toegelaten tot de militaire toverschool. Het begin van een moeilijke maar geweldige opleiding


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Ik zag dat hij grijnsde. 'Waar denk je aan?' vroeg ik uit nieuwsgierigheid. Ik heb hem dan ook zo hard gemist dat ik gewoon alles wou weten wat in dat schattige hoofdje van hem omgaat.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Daman Adams
    "Ik ben blij je terug te zien." bekende ik verlegen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Aaaawh, je bent zo schattig als je verlegen bent.' zei ik terwijl ik geen idee had waar we naartoe liepen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    Ik slenterde door de gangen van Hogwarts. Ik had tijd voor mezelf nodig. Ik zag Katherine gezellig doen met een jongen die ik niet ken. Ik negeerde haar en liep haar met een straal voorbij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Daman Adams
    Ik bloosde over heel mijn gezicht, dat had nog geen enkel meisje tegen mij gezegd. Niet dat ik veel contact had gehad met meisjes, ik zat op een jongensschool.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Ik zag dat Dana ons passeerde. 'Hey' zei ik enthousiast met een glimlach op mijn gezicht van oor tot oor. Ook zag ik dat Daman bloosde en dat maakte hem dan weer nog schattiger als dat al mogenlijk was

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 22:24 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Daman Adams
    "Hey." zei ze plots. Ik keek naar het meisje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Hoi,' zei ik met een nep glimlach. Daarna keek ik naar de jongen. 'Dana Robinla.' stelde ik me eigen voor en ik stak mij hand uit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "Kom Kyndall we gaan Zoey een bezoekje brengen pak mijn arm maar vast" zegt Perkamentus en klopt op zijn arm.
    Ik pak hem vast bij zijn arm en voel het bekende gevoel van verschijnselen overspoelt mijn lichaam.
    En we komen neer op een weg "Nou we zijn er" zegt Perkamentus enthousiast.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)