• Ik doe zoveel als ik kan.

    Boodschappen,dwielen,stofzuigen,bedden opmaken,wassen etc etc.

    En jij?


    mijn papa en mijn mama hebben al zoveel stress met hun werk dus doe ik het.


    En mijn broer helpt me ook zo afentoe,

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 20:31 ]

    Niet zo veel, vrees ik.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik zorg dat er genoeg rotzooi is die anderen kunnen opruimen.
    Nah, ik doe wel eens iets als me wat gevraagd wprdt om te doen. Maar dat doe ik niet uit mezelf


    Me so good.

    Soms afwas of hond uitlaten, soms kijk/help ik mee met koken.
    Maar meestal is mijn ma me voor, ze werkt immers niet, + ik heb het te druk met school.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hier 50/50.. Ik was, kook om de week, verschoon de bedden, verzorg de katten, poets, stofzuig en dweil. Mijn vriend doet de afwas, kookt om de week, doet de badkamer en het toilet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alles, ongeveer. Ik ben zo'n beetje de moeder in ons huis. Ik zorg voor mijn broertje, mijn moeder en ons huis.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik woon op mezelf.. Dus doe alles zelf ^^

    Toen ik thuis woonde, hielp ik ook altijd mee met het huishouden (:


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik doe meer dan genoeg. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik bén het huishouden hier.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Castaway schreef:
    Bed opmaken, kamer opruimen, soms afwassen of stofzuigen, en mijn huisdieren verzorgen. (:


    To love is to destroy.

    niet zo veel
    ik zit het grootste gedeelte van de dag op school
    mn moeder werkt niet, dus zij doet het meeste eigenlijk (zo zielig)
    maar als ik tijd heb, help ik haar wel es met de afwas en ik ga ook wel es mee boodschappen doen
    en mn bed opmaken doe ik wel zelf, tenzij ik vroeg op school moet zijn, want dan heb ik daar echt geen tijd voor

    Escritura schreef:
    Ik bén het huishouden hier.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    stofzuigen,koken en me kamer ;'D


    Shoganai i ne~

    Midna schreef:
    Me kamer opruimen
    Soms de afwas
    Me cavia verzorgen
    Me bed gedoetje


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    elke dag de afwas, regelmatig stofzuigen en mijn kamer opruimen

    Ik ruim mijn eigen kamer op, en stofzuig deze. Ik haal mijn bed af en maak deze op. Soms stofzuig ik beneden, als mama een paar dagen weg is en niemand anders het doet en ik doe de was als dit nodig is (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.