• [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 18:24 ]

    Snoop dogg 1 van de allergrootste hiphop legende allertijden rijd op een fiets door amsterdam!

    Hale schreef:
    Snoop dogg 1 van de allergrootste hiphop legende allertijden rijd op een fiets door amsterdam!

    lol hij is toch ook maar een mens? =P


    ars moriendi

    Hale schreef:
    Snoop dogg 1 van de allergrootste hiphop legende allertijden rijd op een fiets door amsterdam!


    Ik zag me ma vandaag op de fiets (: Net zo interessant..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hale schreef:
    Snoop dogg 1 van de allergrootste hiphop legende allertijden rijd op een fiets door amsterdam!

    Oké dan, lach me dood. (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    HAHAHAHA. Als Justin Bieber het zou zijn wat het 'OMIJNGOD JUSTIN BIEBER JOEPIEJAJEE!' -gillende meisjes-
    :/

    Ontopic: Trolol, ziet er raar uit.


    Ik ben gemeen xoxo

    Waarom zou hij nou weer niet mogen fietsen dan? Wat is daar raar aan? Is dat te menselijk of zo? Dear gawd (cat)

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 18:34 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gheghe. Ziet er toch wel apart uit(:

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 18:35 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Asmodeus schreef:
    HAHAHAHA. Als Justin Bieber het zou zijn wat het 'OMIJNGOD JUSTIN BIEBER JOEPIEJAJEE!' -gillende meisjes-
    :/

    Ontopic: Trolol, ziet er raar uit.


    Nee, dan zou het zijn: 50 punten voor degene die een rots tegen zn neus gooit!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik snap het nut niet...


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    StarSparkle schreef:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Cerebellum schreef:
    Gheghe. Ziet er toch wel apart uit(:


    Ja dat bedoel ik.

    StarSparkle schreef:

    Mensen zie er de humor van in.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 19:05 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.