• [ bericht aangepast op 8 mei 2021 - 21:44 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 jan 2019 - 0:07 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rol: Leerling
    Voornaam: Andromeda
    Bijnaam: Andee, Ands, Dromeda
    Volledige naam: Andromeda Black
    Ouders: Druella Rosier-Black & Cygnus Black
    Uiterlijk:



    Andromeda heeft lichtbruin dat haar tot haar schouders reikt, haar ogen hebben dezelfde kleur. Ze is slank gebouwd en verschilt evenveel van haar zussen als zij van elkaar verschillen.
    Leeftijd: 14
    Jaar: 4
    Afdeling: Slytherin
    Huisdier: Zwarte uil, Nemesis.
    Patronus: Valk
    Stok: Kers, drakenhartenbloed, 25,1 cm
    Bloedstatus: Volbloed
    Extra: Andromeda heeft niet het geringste met haar ouders of zusters gemeen. Er vinden vaak conflicten tussen hen in plaats waardoor hun band steeds meer afneemt. Echter besteedt ze veel tijd met haar zussen, ondanks dat Narcissa en Bellatrix hun best doen haar te manipuleren zodat ze een "geschiktere" Slytherin wordt. Hier trekt Andee zich niks van aan en gaat dan ook veel liever met haar favoriete neef, Sirius, om.
    Verder heeft Dromeda heimelijk een klein oogje op Ted Tops uit Hufflepuff, ze laat dit zo min mogelijk merken in de wetenschap dat als haar zussen te weten komen dat ze verliefd is op een Dreuzelgeborene, dit immense gevolgen zou kunnen hebben.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 16:38 ]


    Fuck the government.

    {Leuk! Snel lezen :3}


    Tijd voor koffie.

    Yeej! Ik heb Bella, alleen die vergat Lisze steeds op de lijst te zetten :3


    Tijd voor koffie.

    Synaisthmata schreef:
    Yeej! Ik heb Bella, alleen die vergat Lisze steeds op de lijst te zetten :3


    [Jee, we zijn zusjes! :D]


    Fuck the government.

    .

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 12:53 ]


    living la dolce vita

    {mijn topics}


    welkome to my garden of fantasy

    nauwww ik was halverwege met mijn rol toen ik moest stoppen


    welkome to my garden of fantasy

    D: Heb je hem wel opgeslagen?


    Tijd voor koffie.

    Rol: leerling
    Voornaam: lucy
    Bijnaam: luc (spreek uit als 'luus' maar dan kort)
    Volledige naam: lucy amber berenkuil
    Ouders: katrien en jaap berenkuil
    Uiterlijk: ze heeft blond lang haar en blauwe ogen. ook heeft ze een lichte huid. normaal gesproken draagt ze gympen, een spijkerbroekenn en een sweater. haar univorm draagt ze de ene keer slordig en de andere keer net, licht aan haar stemming.
    Leeftijd: 15
    Jaar: 4
    Afdeling:gryffindor
    Huisdier: kat
    Patronus: wolf
    Stok: walnoot, haar van eenhoor merrie, 30,8 cm zeer flexibel
    Bloedstatus: moeder is gewone tovenaar en vader dreuzel
    Extra: lucy is een heel vrolijk meisje, ze lacht bijna altijd. maar pas op, ze heeft ook een erg kort londje. ze is erg trots en kan heel snel van stemming wisselen. ze is bijna nooit depri, maar als ze dat is dan is ze dat goed. ook houd ze van tekenen en zingen. ze heeft een beetje hoogtevrees en een enorme angst voor spinnen en andere enge beestjes.


    welkome to my garden of fantasy

    Rol: Leerling
    Voornaam: Lily
    Bijnaam: Lil, maar zo wordt ze niet zo vaak genoemd.
    Volledige naam: Lily Evers
    Ouders: (Fictief) Jack en Filia Evers
    Uiterlijk:



    Lily heeft Opvallende groene ogen, en rood haar.
    Leeftijd: 14 Jaar
    Jaar: Jaar 4
    Afdeling: Griffoendor
    Huisdier: Een rode kat, genaamd Cilia
    Patronus: Een Hinde
    Stok: 10¼", Wilg, (Kern Fictief) Hartenbloed van een Draak, (Dit is niet fictief: ) Flexibel, goed voor Bezweringen
    Bloedstatus: Dreuzelgeborene
    Extra: Lily was beste vrienden met Severus Sneep, tot hij izch steeds meer leek te bekeren tot de Duistere kant der magie. Ook is ze verliefd op James Potter, maar Severus en James kunnen elkaar helaas niet uitstaan. Lily is erg aardig en zorgzaam, en gaat voor haar vrienden door het vuur. Ze schrijft trouw brieven aan haar zusje Petunia, die niet kon toveren, ook al wil Petunia niets van haar weten, uit jaloezie dat zij niet kan toveren. Dit trekt Lily zich heel erg aan, omdat ze vroeger zo'n goede band hadden. Ook kan Lily heel gevoelig zijn, en doen alsof ze heel vrolijk is, terwijl ze vanbinnen huilt.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 15:23 ]


    Tijd voor koffie.

    Klaar!


    Tijd voor koffie.