• [ bericht aangepast op 8 mei 2021 - 21:44 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 jan 2019 - 0:07 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hij zei tegen mij dat ik gwn een roodharige moest nemen xD
    toen dacht ik sheeran :D


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Zijn echte achternaam is Leerman, trouwens. En hij heeft een dunnere mond dan Ed Sheeran, donkerder rood haar tot op zijn schouders. Hij is maar... 1.75 meter lang en redelijk dun. Met een litteken op zijn rechterbovenbeen tot onder aan zijn knie, wat komt door een vuurwerkongeluk. Maar dat maakt niets uit voor mij, ik vind 'm nog steeds heel mooi ^_^"
    IK MAG GEEN FOTO VAN HEM PLAATSEN. Dat vind ik lullig van 'm.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Rol: Leerling
    Voornaam: Dean
    Bijnaam: -
    Volledige naam: Dean Dennis Williams
    Ouders: Noah Proner en Cody Williams.
    Uiterlijk:[Liefst foto, hoeft niet.]


    Leeftijd: 15
    Jaar: 5e
    Afdeling: Ravenclaw
    Huisdier: Een uil genaamd snowflake
    Patronus: Een vogel
    Stok: 33 cm, eikenhout met een kern van een haar van een meermin
    Bloedstatus: pureblood
    Extra: Hij is de seeker van Ravenclaw.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Accidental schreef:
    Zijn echte achternaam is Leerman, trouwens. En hij heeft een dunnere mond dan Ed Sheeran, donkerder rood haar tot op zijn schouders. Hij is maar... 1.75 meter lang en redelijk dun. Met een litteken op zijn rechterbovenbeen tot onder aan zijn knie, wat komt door een vuurwerkongeluk. Maar dat maakt niets uit voor mij, ik vind 'm nog steeds heel mooi ^_^"
    IK MAG GEEN FOTO VAN HEM PLAATSEN. Dat vind ik lullig van 'm.

    je mocht zn achternaam niet zeggen
    toen hadden we deze gekozen xD


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    ik weet hoe hij eruit ziet XD


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Poubelle schreef:
    (...)
    je mocht zn achternaam niet zeggen
    toen hadden we deze gekozen xD


    OH SORRIEKNORRIE, FREDDIE! Vergeef me mijn zonden : (

    Jup. Fred Filister heet hij nu :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!


    Rol: Zesdejaars leerling.
    Voornaam: Olivier.
    Bijnaam: Ollie.
    Volledige naam: Olivier Bilius Leerman.
    Ouders: Miranda Josefine Willems-Leerman en Bilius "Bill" Gerardus Leerman, heks en tovenaar.
    Uiterlijk:




    Olivier heeft - zoals het grote meerendeel van zijn familie - rood haar en een vrij nonchalante blik. Hij neemt dingen vaak iets minder serieus dan de rest van zijn familie dat doet en daarmee lijkt hij meer op zijn neef dan op zijn ouders. Olivier is één meter tachtig en heeft een brede bouw, waardoor hij vaak als ouder wordt aangezien dan hij eigenlijk is.
    Leeftijd: vijftien, hij heeft een klas overgeslagen.
    Jaar: Zes.
    Afdeling: Gryffindor.
    Huisdier: Olivier heeft het niet zo op dieren en heeft daarom een STEEN, die hij Willem heeft genoemd. Zijn reden daarvoor? Stenen lopen niet weg, het zijn trouwe vrienden, blaffen/miauwen niet zo veel, hoeven geen eten te hebben en kunnen uitzonderlijk oud worden. Hij heeft wel een uil, maar die woont standaard bij zijn vrienden omdat hij er niet goed voor zorgt.
    Patronus: een eekhoorn.
    Stok: 32,4 cm, hulst, drakenbloed.
    Bloedstatus: puurbloed.
    Extra: Olivier gaat met Bruna naar het Yule-Ball en vindt haar stiekem best leuk, wat zij nog niet weet.

    [Er is al bijna 58 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!

    JA, dat is nuttig, want anders heeft Bruna in de RPG NIEMAND om mee naar het Yule Ball te gaan en dat zou ik echt rot vinden. Plus dat het dan niet zo leuk is voor haar.]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    geweldig!!


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Whaha, Willem!!!

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 17:57 ]


    Tijd voor koffie.

    {Is Sirius eigenlijk nog online? Daar zou Sophie mee gaan...}


    Tijd voor koffie.

    4Everdeen schreef:
    Whaha, Willem!!!



    WILLEM! <3

    Fred had wel een steen, trouwens. Een kleintje was het maar, omdat hij geen konijn meer mocht. Nu heeft hij wel een konijn, een groot, wit, albinokonijn en het is een oud mannetje. En hij heet... HEFNER! Zoek maar op wie Hefner is als je het niet weet xD
    (Fred's steen heette Alfred, trouwens)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    WTF?!

    MarilynM schreef:
    WTF?!


    KOM OP je hebt een vriendje nodig in de RPG.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Met mijn andere karakter doe ik niet zo veel meer...


    Tijd voor koffie.

    Rol: Leerling
    Voornaam: Calyce
    Bijnaam: Cally, Cals
    Volledige naam: Calyce Hepatica Llewelyn
    Ouders: Lavelle Évry Llewelyn-Ambroise & Andrew Edgar Llewelyn
    Uiterlijk:


    Cally heeft blonde lokken en donkerbruine ogen. Ze heeft een slank gestalte en een zowel slungelige als sierlijk manier van bewegen.
    Leeftijd: 14
    Jaar: 4
    Afdeling: Gryffindor
    Huisdier: Een bruine uil, Echo.


    Patronus: Kat
    Stok: Vlier, drakenhartenbloed, 30,6 cm, zeer buigzaam
    Bloedstatus: Halfbloed. Haar moeder is een heks en heeft net zoals zijzelf haar schooljaren op Hogwarts doorgebracht en haar vader is een Dreuzel die werkt als piloot.
    Extra: Calyce toonde al in haar eerste levensjaren magische verschijningen, hier waren haar ouders natuurlijk zeer trots op, maar werd ze op school niet bepaald geliefd door. Zoals verwacht vonden haar mede-leerlingen op de basisschool haar maar een vreemd meisje dat niet in hun bijzijn thuishoorde, hier dacht zijzelf weliswaar niet anders over en ging er vrijwel geen minuut voorbij waarin ze niet dagdroomde over Hogwarts, de Tovenaarsschool waar ze vele verhalen over had gehoord van haar moeder. Doordat de meeste kinderen bang voor haar waren, pestten ze de arme Calyce constant. Hiervan heeft ze nog verscheidene herinneringen die haar sociale leven af en toe nog dwarszitten en ze niet meer zomaar de een of ander vertrouwt.
    Verder spreekt ze ook nog Frans, deze taal heeft ze van haar oma van haar moeders kant geleerd. Haar oma heeft op Beauxbatons gezeten.
    Calyce is een Faunaat en kan veranderen in de vorm van haar Patronus: een kat.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 12:36 ]


    Fuck the government.