• Jij bent mijn zusje van een andere moeder(l)
    Het weekend was geweldig en ik hoop dat ik volgend weekend weer kan komen.
    IkhouvanjouxGuusje


    Dat stuurde mijn schoonzus me dus net.

    Wow ik had nooit gedacht dat het al zo snel zou gaan.

    Ik vind het vreselijk als mensen zo gaan smijten met dat "ik hou van jou", terwijl ze elkaar nog maar net kennen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Templesmith schreef:
    Ik vind het vreselijk als mensen zo gaan smijten met dat "ik hou van jou", terwijl ze elkaar nog maar net kennen.


    _O_


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Brak 'ie zo?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oké...
    Ik snap het niet?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Nu breekt mijn klomp is een opmerking die je over het algemeen voor 'schokkende' dingen gebruikt.


    Your make-up is terrible

    Templesmith schreef:
    Ik vind het vreselijk als mensen zo gaan smijten met dat "ik hou van jou", terwijl ze elkaar nog maar net kennen.

    Ja, dat vind ik ook wel


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Minato schreef:
    Brak 'ie zo?


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Maar dat is toch alleen maar goed?
    Maar dan nog, het komt vrij slijmend over..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Als schoonzussen hoor je toch niet dezelfde vader te hebben? Of ben ik nou van het padje af.

    Templesmith schreef:
    Ik vind het vreselijk als mensen zo gaan smijten met dat "ik hou van jou", terwijl ze elkaar nog maar net kennen.


    Amen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Taubenfeld schreef:
    Als schoonzussen hoor je toch niet dezelfde vader te hebben? Of ben ik nou van het padje af.


    Vriendin van mijn broer.

    Templesmith schreef:
    Ik vind het vreselijk als mensen zo gaan smijten met dat "ik hou van jou", terwijl ze elkaar nog maar net kennen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Leuk dat het zo goed klikt. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    MissSharp schreef:
    Maar dat is toch alleen maar goed?
    Maar dan nog, het komt vrij slijmend over..

    dit dus


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Templesmith schreef:
    Ik vind het vreselijk als mensen zo gaan smijten met dat "ik hou van jou", terwijl ze elkaar nog maar net kennen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)