• Dus, mijn moeder kwam op dat idee. Het gaat over een meisje wat ietwat mollig is en niet goed tegen de zware gym op de middelbare kan. Er komen ook tips in :). Lijkt het jullie leuk?

    En ik wil zeker niet Francine Oomen na-apen hoor xD.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    de enigste tip die ik kan gebruiken is: hoe zorg je dat je de eerst volgende hele lange tijd niks meer tegen je neus en mond krijgt.

    Cerebellum schreef:
    Je zou het kunnen doen. Ligt er aan hoe je het schrijft. Maar voor mij is het niet weggelegd want ik heb iedere week echt zin in gym(:


    Let it come and let it be

    nerveus schreef:
    Doe maar, heb er zo'n zware hekel aan. Ga er altijd met een steen in mijn maag heen en dat terwijl ik niet eens mollig ben. Ik kan het gewoon niet.


    I am an idiot, I move.

    Ik hou echt niet van Gym.
    Ik ben te snel bang voor dingen en ben nergens goed in D:.
    Dus veel tips voor mij zijn er niet


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    StarSparkle schreef:
    Sorry ik vind het eigenlijk geen goed idee. *vindt gym op de middelbare niet zo zwaar*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    RadiateLove schreef:
    I got my own tricks.
    Thanks ;D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn gymleraar is een kennis van me, dus als ik zeg dat ik iets niet wil, dan hoeft dat niet - klaar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vind gym geweldig.
    En andere mensen vinden mij daarom irritant. Dat kun je misschien wel gebruiken voor je verhaal, haha :')

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 19:25 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Voor de gene die het wel willen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik haat gym, dus ja!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    nerveus schreef:
    Doe maar, heb er zo'n zware hekel aan. Ga er altijd met een steen in mijn maag heen en dat terwijl ik niet eens mollig ben. Ik kan het gewoon niet.


    And you made me love a little less.

    Wandering schreef:
    Je zou het kunnen doen. Ligt er aan hoe je het schrijft. Maar voor mij is het niet weggelegd want ik heb iedere week echt zin in gym(:


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.