• Dus, mijn moeder kwam op dat idee. Het gaat over een meisje wat ietwat mollig is en niet goed tegen de zware gym op de middelbare kan. Er komen ook tips in :). Lijkt het jullie leuk?

    En ik wil zeker niet Francine Oomen na-apen hoor xD.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    I got my own tricks.
    Thanks ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hey, ik ben gewoon lomp, nothing I can change about that(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Sorry ik vind het eigenlijk geen goed idee. *vindt gym op de middelbare niet zo zwaar*


    Shoganai i ne~

    Ligt aan je schrijfstijl. (;


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Je zou het kunnen doen. Ligt er aan hoe je het schrijft. Maar voor mij is het niet weggelegd want ik heb iedere week echt zin in gym(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik overleefde altijd op "Ik ben ongesteld." of "Ik heb geen zin. Klaar uit."


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    StarSparkle schreef:
    Sorry ik vind het eigenlijk geen goed idee. *vindt gym op de middelbare niet zo zwaar*


    Maar het hoeft dát niet te zijn, hoor (:. Het is ook gewone gym, van normale, weinige gym tot zware, grote gym (:.

    NOURRY schreef:
    Ligt aan je schrijfstijl. (;


    Neem anders eens een kijkje bij één van mijn andere story en lees één van de laatste hoofdstukken, dan weet je mijn schrijfstijl (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Maar je kunt het altijd doen, al is het maar voor jezelf. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    StarSparkle schreef:
    Sorry ik vind het eigenlijk geen goed idee. *vindt gym op de middelbare niet zo zwaar*


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Zware gym op de middelbare :P?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Zware gym op de middelbare :P?


    Of gewone (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vervals altijd die briefjes die je ouders eigenlijk mee moeten geven. Nu denkt mijn gymleraar wel dat ik een zwak gestel heb of iets dergelijks, maar bij stomme dingen als soft- en trefbal zit ik nu wel mooi aan de kant. :'D
    Dus nee, ik heb geen tips nodig. 8D

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 18:50 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Aesthetic schreef:
    Ik vervals altijd die briefjes die je ouders eigenlijk mee moeten geven. Nu denkt mijn gymleraar wel dat ik een zwak gestel heb of iets dergelijks, maar bij stomme dingen als soft- en trefbal zit ik nu wel mooi aan de kant. :'D
    Dus nee, ik heb geen tips nodig. 8D


    Maar tips als je dat niet kunt (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Haha. Echt niet. Sorry, maar mij lijkt het niks. ;$
    Maar als jij het wilt, schrijf het. Het gaat om wat jij vind.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Doe maar, heb er zo'n zware hekel aan. Ga er altijd met een steen in mijn maag heen en dat terwijl ik niet eens mollig ben. Ik kan het gewoon niet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.