• Ik moest gisteren voor school een "talentenkaart" maken. Dus ik schreef judo op. Zeg mijn lerares: 'judo is geen talent maar gewoon een simpele hobby.'
    En voor de rest kon ik niks bedenken.
    Buh. Wie komt nog meer bij mijn talentloze clubje?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb het talent om me de meest vreemde dingen af te vragen, telt dat ook?

    Trouwens, judo kan wel een talent zijn, als je er echt goed in bent.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 8:22 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik join je.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik join je.

    Jij hebt wel talent, je kunt fantastisch schrijven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Frigga schreef:


    Trouwens, judo kan wel een talent zijn, als je er echt goed in bent.


    Volgens mijn mentor niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nou, als mijn sporten geen talent zijn, dan ben ik geloof ik ook talentloos(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Maar dan kun je alles een simpele hobby noemen. :'D
    Dus ik vind dat sport wel een talent kan zijn.
    En ik ben denk ik ook talentloos, of ik heb een verborgen talent die ik nog moet vinden.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Assassin schreef:
    Ik join je.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik heb wel een beetje talent voor tekenen of telt dat niet mee?


    SLOAN.

    Judo is zeker wel een talent. Je moet haar eens vragen of je haar mag vloeren! Dat weet ik zeker dat ze er heel anders over denkt! Of je buurman/vrouw ineens een armklem aanleggen! Kijken hoe ze dan reageert!

    Maar OT: Ik heb ook geen talent.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Iedereen heeft een talent...

    Alleen goed zoeken :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dat is echte stierenstront. Laat haar dit forum maar zien! Dan bedenkt ze zich wel een tweede keer!


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Ach, jij zult ook zeker een talent hebben! Bij de een valt het echter meer op dan bij de ander...
    En hoezo kan judo geen talent zijn? Als je daar heel goed in bent denk ik van wel hoor.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Headbang schreef:
    Maar dan kun je alles een simpele hobby noemen. :'D
    Dus ik vind dat sport wel een talent kan zijn.
    En ik ben denk ik ook talentloos, of ik heb een verborgen talent die ik nog moet vinden.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kan goed schrijven en ik ben intelligent. Dat zijn mijn talenten. En ik heb het talent om lantaarnpalen te knuffelen als ik het niet verwacht, boodschappentassen te laten scheuren én ik ben megagoed in teen-stoten. Join me!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik kan goed tekenen en schrijven.
    Ik ben heel slim, en ik heb een fotografisch geheugen.
    En dansen gaat me goed af. Daarmee bedoel ik dat ik het nu een jaar doe en al mee mag doen aan wedstrijden.


    We'll still love each other, forever and always. <3