• Hier is een lijst van fobieën: http://www.quizlet.nl/log.php?id=17816.
    Ik ben heel benieuwd welke fobie jullie hebben. Op een of andere manier vind ik dat een heel interessant onderwerp.
    Ik heb al sinds mijn tiende asthenofobie ( angst om flauw te vallen).

    Edit: zet er ook even bij wat het betekent.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 20:10 ]


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Coulrofobie - angst voor Clowns, heel erg zo wil ik niet naar films waar clowns in voor komen, niet naar het circus.
    Ik begin te hyperventileren als er een clown in de buurt is en ik zelfs het zeg het woord 'clown' liever niet.
    Atelofobie – angst voor imperfectie.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 20:40 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik zal vast wel een labeltje hebben.


    I can't even think straight.

    Atychifobie, ik ben altijd bang om te falen en dan doe ik het meestal
    Ichthyfobie= angst voor vissen< Ik ben echt doodsbang voor die beesten
    En toen had ik geen zin meer om verder te lezen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    + Je moet nooit zelf diagnose stellen, dat kan je gewoon niet en dan ga je jezelf er alleen maar zo naar gedragen.

    Acrofobie – angst voor hoogtes. Ook wel hoogtevrees genoemd. Houdt nauw verband met bathofobie
    Arachnofobie / arachnefobie – angst voor spinnen. Ook wel bekend als spinnenangst of spinnenfobie
    beetje Atychifobie – angst voor mislukking. Houdt nauw verband met faalangst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Atychifobie


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dat is een lange lijst.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Acrofobie
    Aichmofobie
    Atelofobie
    Atychifobie
    Ballistofobie
    Bathmofobie
    Bogyfobie
    En nog veel meer, maar dat zijn er teveel.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    anuptafobie



    ok en nu even serieus, ik heb een enorme angst om iets kwijt te raken, als ik ergens heen ga, moet ik honderd keer checken of ik men gsm nog bij me heb, ookal weet ik dat die niet weg kan, weet hiet geen naam voor :x

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 20:25 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Keraunofobie / ceraunofobie – angst voor bliksem of onweer. Wordt ook astrafobie en brontofobie genoemd.
    Coulrofobie – angst voor clowns
    Acrofobie – angst voor hoogtes. Ook wel hoogtevrees genoemd. Houdt nauw verband met bathofobie
    Bogyfobie – angst voor spoken of de boeman

    Pff... Als ik een clown zie op straat.. Ren ik echt sereus gillend die straat uit :S :'( WHAAAAAAA CLOWNS!!!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 20:27 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Belonefobie – angst voor naalden of scherpe voorwerpen in het algemeen. < Alleen injectienaalden en scharen.

    Kakorrhaphiofobie – angst voor mislukking of angst om verslagen te worden. Houdt verband met faalangst.

    Siderodromofobie – angst voor treinen, treinsporen of angst om te per trein te reizen. << Sinds ik iemand voor de trein heb zien springen.

    EN MEER NIET WANT IK HEB GEEN TIJD (no_chears)

    Hexakosioihexekontahexafobie – angst voor het getal 666. Dit is volgens christenen het getal van de duivel JOKE. I love that damn number.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Bogyfobie Angst voor geesten
    Dimonofobie Angst voor demonen
    Satanofobie Angst voor Satan
    Spectrofobie. Angst voor geesten
    Meer dan ik dacht.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 20:23 ]


    Owl you need is love.

    Aanstelleritis.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb het omgekeerde van claustrofobie


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik heb niet echt een fobie. Misschien voor clowns, want ik moet huilen bij afbeeldingen/beeldjes.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.