Mijn allerliefste kat en beste vriendinnetje is weer ziek. We denken dat ze het zelfde als vorig jaar heeft (longontsteking-uitdroging-uithongerig). We geven haar nu al een week antibiotica en het gaat steeds ietsjes beter met dr, ze spint volop. Alleen nu eet en drinkt ze al twee dagen niet, waardoor we veel moeite hebben haar d'r antibiotica te geven. Dit bezorgt haar onnodig veel stress en dat wil ik haar niet aandoen.
Mijn moeder en ik hebben besloten naar de dierenarts te gaan. Vorig jaar kreeg ze spuiten met antbiotica en vocht waardoor ze weer opknapte, maar de dierenarts had het er ook over om haar in te laten slapen. En dat is nou waar ik nu zo ontzettend bang voor ben: dat ze haar vanavond gaan laten inslapen..
Ik weet dat katten niet het eeuwige leven hebben. Ze is al 14, maar ik wil niet dat ze op deze manier sterft. Ze moet gewoon op een dag dood in haar mand liggen en niet doordat ze ziek is :c
Edit 23-11. Nadat we naar de dierenarts zijn geweest:
Ze heeft hoge koorts, een long én darmontsteking en ze begint demend te worden. Ze heeft allerlei prikjes gehad en ze moet er vrijdag nog een aantal..
Als het tegen vrijdag nog niet beter gaat is de kans groot dat ze alsnog wordt ingeslapen..
[ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 14:54 ]
You try so hard not trying to try so hard.