• Mijn allerliefste kat en beste vriendinnetje is weer ziek. We denken dat ze het zelfde als vorig jaar heeft (longontsteking-uitdroging-uithongerig). We geven haar nu al een week antibiotica en het gaat steeds ietsjes beter met dr, ze spint volop. Alleen nu eet en drinkt ze al twee dagen niet, waardoor we veel moeite hebben haar d'r antibiotica te geven. Dit bezorgt haar onnodig veel stress en dat wil ik haar niet aandoen.
    Mijn moeder en ik hebben besloten naar de dierenarts te gaan. Vorig jaar kreeg ze spuiten met antbiotica en vocht waardoor ze weer opknapte, maar de dierenarts had het er ook over om haar in te laten slapen. En dat is nou waar ik nu zo ontzettend bang voor ben: dat ze haar vanavond gaan laten inslapen..
    Ik weet dat katten niet het eeuwige leven hebben. Ze is al 14, maar ik wil niet dat ze op deze manier sterft. Ze moet gewoon op een dag dood in haar mand liggen en niet doordat ze ziek is :c



    Edit 23-11. Nadat we naar de dierenarts zijn geweest:
    Ze heeft hoge koorts, een long én darmontsteking en ze begint demend te worden. Ze heeft allerlei prikjes gehad en ze moet er vrijdag nog een aantal..
    Als het tegen vrijdag nog niet beter gaat is de kans groot dat ze alsnog wordt ingeslapen..

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 14:54 ]


    You try so hard not trying to try so hard.

    oh dat is zo erg!Ik hoop dat het goed komt!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ooh, Sterkte (flower)

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 18:28 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    sterkte (flower)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Och gossie.. Ik ken het meid, echt waar! Maar als het gedaan moet worden is het alleen maar omdat ze pijn heeft, dan is het alleen maar beter!

    Maar mijn eigen kat is 2,5 weg geweest en kwam graatmager thuis, hij kon amper lopen meer. Als hij niet aan zou komen zouden we ook naar de dierenarts gaan, maar langzaam knapte hij op, ik hoop dat dat ook met jouw kat gebeurd als ze niet wordt ingeslapen..


    Believe in yourself.

    .. sterkte.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Devote schreef:
    Och gossie.. Ik ken het meid, echt waar! Maar als het gedaan moet worden is het alleen maar omdat ze pijn heeft, dan is het alleen maar beter!

    Maar mijn eigen kat is 2,5 weg geweest en kwam graatmager thuis, hij kon amper lopen meer. Als hij niet aan zou komen zouden we ook naar de dierenarts gaan, maar langzaam knapte hij op, ik hoop dat dat ook met jouw kat gebeurd als ze niet wordt ingeslapen..


    Aan haar gedrag merk ik dat ze geen pijn heeft, dus wat dat betreft wil ik haar niet laten inslapen. Voor mij is dat pas een optie als ze dat dus wel heeft :c


    You try so hard not trying to try so hard.

    inslapen is sowieso pas de laatste optie, mijn hond hebben we ook laten inslapen, maar we hebben nog 3 maandjes heel goed voor hem gezorgd, tot je zag dat het echt niet meer ging..
    buh ik word weer triestig als ik eraan denk ;(


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ze spint volop

    Ik heb onlangs ergens gelezen - dat een kat niet alleen spint omdat ze ontspannen is, maar ook om haar kleintjes gerust te stellen en zichzelf gerust te stellen. Let daar dus mee op.
    Ik heb zelf een kat - en ja, ik hoop echt voor jou dat je kat terug beter wordt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hopelijk komt het goed voor je!


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Een kat spint om te laten weten aan de mensen om hem of haar heen dat hij/zij het oké vind dat ze zo dichtbij zijn.

    Veel sterkte, ik heb ook een kat moeten laten inslapen toen ik nog jonger was en dat vond ik ook heel erg. Maar jouw kat heeft gewoon hulp nodig om zich weer fijn te voelen en voor je het weet is ze weer de oude


    Physics is awesome

    Ik weet hoe het voelt :( Als dieren ziek zijn is het zo zielig... Je kat verdient het niet. Je mag me altijd pb'en als je wilt praten of je verhaal kwijt wilt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sterkte. Ik hoop dat ze beter wordt.


    Food.

    zelfde dillemma met mijn hondje :(

    mijn inzicht is en waar ik altijd over nadenkt voor ik een keuze maar is: wat wil je, aan jezelf denken en je dier laten lijden
    of aan je aller beste vriendinnetje denken en haar de pijn en stress besparen.

    sterkte ermee!
    14 is nog erg jong voor een kat! hopelijk krijgt ze nog een kans(flower)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Mijn kat hebben ze laten inslapen, hij had hartproblemen. Maar ik hoop echt dat het goed komt met je kat! Hou me op de hoogte als je wilt.


    Happiness can be found, even in the darkest of times. If one only remember to turn on the light. ~Albus Dumbledore

    Ach, wat een lieverd! En heel veel sterkte!


    Don't walk. Run, you sheep, run.