• Mijn allerliefste kat en beste vriendinnetje is weer ziek. We denken dat ze het zelfde als vorig jaar heeft (longontsteking-uitdroging-uithongerig). We geven haar nu al een week antibiotica en het gaat steeds ietsjes beter met dr, ze spint volop. Alleen nu eet en drinkt ze al twee dagen niet, waardoor we veel moeite hebben haar d'r antibiotica te geven. Dit bezorgt haar onnodig veel stress en dat wil ik haar niet aandoen.
    Mijn moeder en ik hebben besloten naar de dierenarts te gaan. Vorig jaar kreeg ze spuiten met antbiotica en vocht waardoor ze weer opknapte, maar de dierenarts had het er ook over om haar in te laten slapen. En dat is nou waar ik nu zo ontzettend bang voor ben: dat ze haar vanavond gaan laten inslapen..
    Ik weet dat katten niet het eeuwige leven hebben. Ze is al 14, maar ik wil niet dat ze op deze manier sterft. Ze moet gewoon op een dag dood in haar mand liggen en niet doordat ze ziek is :c



    Edit 23-11. Nadat we naar de dierenarts zijn geweest:
    Ze heeft hoge koorts, een long én darmontsteking en ze begint demend te worden. Ze heeft allerlei prikjes gehad en ze moet er vrijdag nog een aantal..
    Als het tegen vrijdag nog niet beter gaat is de kans groot dat ze alsnog wordt ingeslapen..

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 14:54 ]


    You try so hard not trying to try so hard.

    Veel sterkte
    Ik weet hoe je je voelt, ik zou echt niet zonder mijn kat kunnen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik kan je niet veel meer dan sterkte wensen. Ik hoop dat alles goed komt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat kut voor je.... Dat is bij mijn kat ook gebeurd., alleen zij was al wel 19 jaar.
    Sterkte!(flower)

    (K)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Dankjulliwel <3

    Mijn ouders zijn nu naar de dierenarts..


    You try so hard not trying to try so hard.

    Wat ontzettend rot voor je :o!
    Heel veel sterkte!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    OHMYWEASLEY schreef:
    Ooh, Sterkte (flower)


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Ach, ik snap het. Ik heb zelf ook een kat, echt een snoepje, als hij dood zou gaan zou ik echt zo naar voelen.


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Ik had een hondje echt een super lief beestje was het, maar mijn hond was 3 en half, hij ging plotseling dood. Hij had verschijnlijk een hersenbloeding.

    Ik wens je heel veel sterkte. Ik hoop toch nog dat je kat beter wordt.(flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ze heeft hoge koorts, een long én darmontsteking en ze begint demend te worden. Ze heeft allerlei prikjes gehad en ze moet er vrijdag nog een aantal..


    You try so hard not trying to try so hard.

    SylviaScenic schreef:
    Ze heeft hoge koorts, een long én darmontsteking en ze begint demend te worden. Ze heeft allerlei prikjes gehad en ze moet er vrijdag nog een aantal..


    Oei dat is allemaal niet zo goed :o. Hopelijk wordt ze nog beter en kan ze dan toch nog een tijdje mee. Maar dat ze dement begint te worden is ook wel rot zeg. Jeetje. Sterkte!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    NOURRY schreef:
    .. sterkte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    NOURRY schreef:
    .. sterkte.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Mijn kat is vorige week dinsdag gestorven, en ik ben er echt helemaal kapot van. Ze was ook mijn beste vriendin, dus ik begrijp volledig wat jij nu doormaakt. Als je het er moeilijk mee hebt of zo, stuur me maar een gb of pb!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Awh, sterkte! Ik hoop oprecht dat het goed komt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Omg wat zielig!
    Ik heb zelf ook een kat, daar ben ik heel erg aan gehecht, dus ik kan me heel goed voorstellen dat dat echt klote is! >.<
    Iniedergeval héél veel sterkte, en ik hoop echt heel erg dat het gewoon goed komt, en dat je kat nog een paar jaartjes verder kan leven zonder nog ziek te worden! (flower)


    Inspiration can hit you any time