• Ik heb toestemming voor mijn Dichtwedstrijd *O*
    Wat is de bedoeling:
    Jullie krijgen opdrachten waar je een gedicht over moet maken. De tijd die je er voor krijgt verschilt van opdracht to opdracht. Maar het zal meestal tussen de 1 en 2 weken zijn.
    Er zullen 4-5 ronde's zijn. Dat hangt af van het aantal deelnemers.
    Er valt niemand af. Ik tel in de laatste ronde alle punten bij elkaar op om te kijken wie de winnaar is.
    Wat kan je winnen:
    De eer en vermelding op mijn profiel
    Jury:
    ik heb geen jury nodig
    Deelnemers:
    Ik zoek 15-20 actieve deelnemers
    Anhysbys
    KrachUitstel tot 20 Januari
    XDarkWingsXIngeleverd
    NialltreeIngeleverd
    MissSharp


    Uitstel:
    Als je een geldige reden hebt kan je uitstel krijgen. Dit moet je dan wel minimaal twee dagen voor het einde van de opdracht laten weten. Lever je niks in of niet op tijd en je hebt geen uitstel dan lig je eruit.
    Opdrachten:

    Opdracht 1
    Schrijf een gedicht over een stad. Bijvoorbeeld Amsterdam. Je moet mij laten weten welke stad je kiest en elke stad mag maar 1 keer worden gedaan.
    Inleverdatum: 10 December
    :P
    Opdracht 2
    Jullie moeten een nummer kiezen tussen 1 en 10. Bij elk nummer hoort een foto. Welke foto dat is kan je zien als je je nummer hebt gekozen, want dat zet ik de foto online in de story. Het is de bedoeling dat je een gedicht schrijft over dat plaatje. Staat er bijvoorbeeld een zonsondergang op dan schrijf je een gedicht over iets met zonsondergang.
    Inleverdatum: 3 Januari

    Opdracht 3:Halve Finale
    Jullie mogen weer nummers kiezen tussen 1 en 10. Dit keer hoort bij elk nummer een liedje. Welk liedje dat is kan je zien als je een nummer hebt gekozen want dan wordt het in de story gezet
    Inleverdatum: 18 Januari

    Opdracht 4: Finale!
    Schrijf een gedicht over dromen. Dat kan dus van alles zijn zolang het maar over dromen gaat.
    Inleverdatum: 5 Februari
    Link naar Story met de Gedichten en Beoordelingen

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 15:11 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 jan 2012 - 22:44 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil wel meedoen, maar ik heb het vrij druk. :X


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Krijgen we nu eens de eerste opdracht?


    I am an idiot, I move.

    Tanaquil schreef:
    Krijgen we nu eens de eerste opdracht?

    Pas zaterdag-, en heel misschien vrijdagavond. :c

    Ik heb ff stiekem en snel de opdracht erop gezet, kwerk alles bij als ik weer op de pc mag


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mag ik Enkhuizen? Is stiekem ontzettend blij dat je online kan komen (aa')

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 21:48 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik wil Gouda! :Y)
    Lekker Hollands.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 21:54 ]


    I can't even think straight.

    Plutarch schreef:
    Ik heb ff stiekem en snel de opdracht erop gezet, kwerk alles bij als ik weer op de pc mag


    Doe ik dan wel mee?


    The sun will rise and we will try again.

    Ik wil erg graag meedoen!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Rome! En als dat niet mag, omdat het niet in Nederland ligt: Groningen.


    I am an idiot, I move.

    Ik wil wel graag Edinburgh, als dat mag. Dat is in Schotland.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    abo


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik wil Londen (: En als alleen Nederland mag, wil ik Leiden (:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 22:35 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    New York.. En anders leeuwarden.

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Paris, je t'aime. <3 Of anders als het alleen in Nederland mag, Amsterdam. (:


    The sun will rise and we will try again.

    ik wil als het kan schiedam


    Just go forward in all your beliefs and prove to me that I am not mistaken in mine - 1st doctor