• In Januari moet ik voor 1 weekje stage gaan lopen. Nu moet het te maken zijn met wat je wilt worden.

    Ik heb 2 mogelijke stageplekken gevonden. Alleen het probleem is dat ik niet durf te bellen en ik bang ben dat ze niet aan stages doen enzovoort.

    Het klinkt heel dom. Maar ik ben er gewoon bang voor.


    <3

    Gewoon doen!
    Een nee heb je, een ja kun je krijgen ;D
    Je kunt het maar proberen en anders ga je op zoek naar iets anders


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Kan ik me voorstellen. Ik hou persoonlijk ook niet van contact opnemen of 1e stappen nemen. Maar ken je niet iemand waarvan z'n ouders er contacten hebben of werken? Zo kun je er misschien achterkomen ofzo?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    CH schreef:
    Kan ik me voorstellen. Ik hou persoonlijk ook niet van contact opnemen of 1e stappen nemen. Maar ken je niet iemand waarvan z'n ouders er contacten hebben of werken? Zo kun je er misschien achterkomen ofzo?


    Uhm nee. Dat heb ik niet.


    <3

    Wat voor iets wil je?

    Azian schreef:
    Wat voor iets wil je?


    Grafisch bedrijf. Maar heb net 1 bedrijf gebeld en die doen er niet aan.


    <3

    Niet geschoten is altijd mis ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gewoon bellen. (:
    Ik moet ook instanties voor gehandicaptenzorg bellen voor stage, maar dan meteen voor een jaar. D:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Gewoon doen, iets anders kan ik je niet adviseren.
    Bereid het gesprek goed voor, laat zien dat je gemotiveerd bent. Dat zou wel kunnen helpen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als je niet durft te bellen, waarom e-mail je dan gewoon niet? En als ze dan wel stagiaires aannemen dan kan je een afspraak maken! =3


    Nieuw verhaal! Het Experiment!

    Bellen, hoe eerder, hoe beter. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gewoon bellen joh. Ergste wat er kan gebeuren is dat je sterft (krul)

    Hooligan schreef:
    Gewoon bellen joh. Ergste wat er kan gebeuren is dat je sterft (krul)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Bereid je even goed voor, diep adem halen en niet in paniek raken. En zoals al eerder mensen zeiden nooit geschoten is altijd mis


    Physics is awesome

    MissSharp schreef:
    Bellen, hoe eerder, hoe beter. :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    schrijf op wat je wilt zeggen en vragen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.