• Heej,

    Ik zoek rollen voor mijn story. Ik heb nodig:

    *Twee beste vriendinnen. It doesn't matter wich house..
    *Een meisje en een jongen van Slytherin uit hetzelfde jaar als de hoofdpersoon.
    *Een jongen uit Grffoendor.
    *Een bitch uit hetzelfde jaar


    Kunnen jullie dit invullen dan?

    *Naam en achternaan
    *Roepnaam
    *Leeftijd
    *Leerjaar
    *Afdeling
    *Uiterlijk
    *Karakter
    *Bloedverwanten op Hogwarts
    *Vriendje/vriendinnetje
    *Lievelingsleraar.
    *Stomste leraar
    *Hobby's
    *Houd van
    *Houd niet van
    *Patronus
    *Uiterlijke kenmerken
    *Innerlijke kenmerken

    Alvast bedankt!

    Super bedankt voor de mensen die hebben gereageerd!

    en alweer super bedankt! Ik ben echt blij met zo veel kommetaar!

    Ik heb btw nog een jongen nodig uit Slytherin..!)

    Ik heb geen jongens en meisjes meer nodig uit een hoger jaar. Liever hetzelfde jaar als mijn hoofdpersoon.

    Hier is trouwens de link van mijn verhaal, voor degenen:

    I'm coming home ~ Hogwarts

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 20:54 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    *Naam en achternaam: Lily Catherina Secreta Sharp
    *Roepnaam: Lily
    *Leeftijd: Zoals de hoofdpersoon.
    *Leerjaar: Zoals de hoofdpersoon.
    *Afdeling: Slytherin.
    *Uiterlijk: Rood haar, en groene ogen.
    Klik

    *Karakter: Ze is een beetje verlegen en heel slim, het nijgt naar de betweterige kant. Maar zoals ze op het eerste oog verlegen lijkt, associëren veel mensen dit met aardig. Dit is absoluut niet het geval, ze heeft totaal geen medeleven met andere mensen en als ze al haar mond open doet, is dit in een negatieve manier. Maar toch heeft ze vrienden gekregen.
    *Bloedverwanten op Hogwarts: Haar vader; Severus Snape, als dat mag
    *Vriendje/vriendinnetje: Draco en Pansy.
    *Lievelingsleraar. Severus.
    *Stomste leraar Die kleine, volgens mij is dat Banning.
    *Hobby's: Lezen, toverdranken brouwen.
    *Houd van Toverdranken brouwen, katten en dromen.
    *Houd niet van Sociale activiteiten en mensen of en spinnen
    *Patronus Een vos.
    *Uiterlijke kenmerken Rood haar, groene ogen. Redelijk klein.
    *Innerlijke kenmerken Mensenschuw. Slim. Ongevoelig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    *Naam en achternaam: Adreanna Griffin.
    *Roepnaam: Ze heeft geen roepnaam. Iedereen noemt Adreanna gewoon 'Adreanna'.
    *Leeftijd: Net zo oud als de hoofdpersoon.
    *Leerjaar: Zelfde jaar als de hoofdpersoon.
    *Afdeling: Ravenclaw.
    *Uiterlijk:


    *Karakter: Adreanna is een heel druk meisje. Ze praat het liefst de hele dag door en maakt ook constant grapjes, waar iedereen altijd om moet lachen. Ze is een enorme flapuit en zegt alles wat er in haar opkomt, toch merkt ze niet dat ze mensen hier soms mee kwetst. Adreanna is wel heel erg spontaan. Ze maakt graag een praatje met iemand en is niet het type meisje dat snel boos wordt.
    *Bloedverwanten op Hogwarts: -
    *Vriendje/vriendinnetje: Ze heeft geen vriendje, maar is wel smoorverliefd op Dean Thomas. Als dit zich afspeelt in de tijd van Harry Potter dan?
    *Lievelingsleraar: McGonnagal.
    *Stomste leraar: Severus Snape.
    *Hobby's: Ze leert heel graag, maar daarnaast doet ze ook graag andere dingen. Ze houdt ervan om avonturen op toe zoeken in het kasteel en dan meestal in de avond. Toch wordt ze nooit gepakt door Filch.
    *Houdt van: Praten en grapjes maken over anderen. Deze grapjes bedoelt ze meestal niet serieus.
    *Houd niet van: Echt héle stille mensen en mensen zoals Hermione die zich gedragen alsof ze de slimsten zijn.
    *Patronus: Een konijn.
    *Uiterlijke kenmerken: Lang, dik bruin haar. Blauwe ogen, best wel lang en ook vinden veel mensen haar mooi.
    *Innerlijke kenmerken: Slim, spontaan, grappig, leergierig.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 20:34 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    IK vul hem later in.
    Ik moet dan eerst ff mijn laptop pakken, want de accu van m'n zusje haar laptop is bijna leeg.


    There's a reason we can't go around telling the truth, cause it will comes back and bite you. Hard

    Ik vul later wel in, als je nog nodig hebt..

    *Naam en achternaam= fiona Rose Red
    *Roepnaam, Fiona
    *Leeftijd, 16
    *Leerjaar, 4
    *Afdeling, slytherin
    *Uiterlijk,


    *Karakter, een lief, sluw en misterieus meisje.
    laat zich niet makkelijk aflijden en is vastbesloten.
    heeft een eigen wil maar hoeft die niet altijd door te drammen.
    ziet er goed verzorgd uit en heeft een groot hart voor dieren.
    heeft een hekel aan harry potter en zijn vrienden.
    maar kan wel opschieten met luna leeflang.

    *Bloedverwanten op Hogwarts x
    *Vriendje/vriendinnetje, geen idee
    *Lievelingsleraar.
    *Stomste leraar
    *Hobby's, ze houd van schrijven, het liefst spookt ze rond in zweinstein en probeert ze harry potter te ruinere
    *Houd van, toveren, en rondzwerven in het kasteel, opzoek naar geheimen
    *Houd niet van, mensen die haar ruineren en in de weg lopen
    *Patronus een wolf
    *Uiterlijke kenmerken, donkerrood haar, lijkt op een aziaat, een zachte huidskleur, kijk foto
    *Innerlijke kenmerken, gevoelig, mysterieuz, nieuwschierig, kan ijskoud zijn en gevoelloos zijn

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 20:19 ]


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Ik ga een jongen invullen! Ik ben alleen heel langzaam, dus het zal even duren (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Rol: Jongen uit Griffoendor
    Naam en achternaam: Alex Blake Johnson
    Roepnaam: Alex
    Leeftijd: 17
    Leerjaar: 7
    Afdeling: Griffoendor
    Uiterlijk:

    Alex is geen onaantrekkelijke jongen met een breedgeschouderd lichaam. Hij heeft een erg mannelijk lichaam: brede schouders, grote armspieren, smalle heupen en strakke buikspieren. Hij is ongeveer een meter vijfentachtig lang.

    Alex heeft een knap gezicht. Zijn lichte ogen staan in contrast met zijn donkere haar en dikke wenkbrauwen. Hij heeft volle lippen, een rechte neus en zijn jukbeenderen zijn duidelijk zichtbaar.
    Karakter: Alex is een kalme jongen, hij maakt zich nooit ergens druk om. Als iets hem niet lukt, heeft hij vaak iets van 'dat is jammer' en geeft het dan schouderophalend op. Het boeit hem niet zoveel dat hij erin faalde, volgende keer beter. Hij is dan ook totaal niet gemotiveerd voor dingen als school. Hij kloot maar een beetje aan en ziet wel waar hij terechtkomt.
    Veel volwassenen maken zich zorgen om deze jongen. Hij verpest zijn toekomst, denken ze. Hij heeft slechts vier S.L.I.J.M.B.A.L.-len gehaald en men twijfelt of hij voor die vier (bezweringen, gedaanteverwisselingen, verzorging van fabeldieren en waarzeggerij) ook zijn P.U.I.S.T.-en zal halen.
    Alex maakt het allemaal niet zoveel uit, hij realiseert zich niet hoe belangrijk een baan later is.

    Waarom hij in Griffoendor is ingedeeld? Omdat hij desondanks ridderlijk is. Hij zal altijd voor een ander opkomen.
    Bovendien was hij uiterst ongeschikt voor de andere afdelingen. De Sorteerhoed deed er dan ook bijna twee minuten over om hem in te delen.
    Bloedverwanten op Hogwarts: Geen
    Vriendje/vriendinnetje: Hij heeft een tijdje iets met Angelique Jansen gehad, maar zij maakte het uit omdat hij nul energie in hun relatie stak.
    Lievelingsleraar: Banning. Alex heeft een aanleg voor bezweringen en hoeft daarom vrijwel niets te doen bij dat vak. Banning maakt daar nooit opmerkingen over.
    Stomste leraar: Zwamdrift. Hij wordt gek van haar onzin en haar rinkelende armbanden.
    Hobby's: Alex heeft eigenlijk geen hobby's. Hij heeft geen zin om zich ergens voor in te zetten. Hij doet vaak simpelweg niets.
    Houdt van: Stressloos leven
    Houdt niet van: Mensen die vinden dat hij meer van zijn leven moet maken. Het is zíjn leven, anderen moeten niet met ongevraagd advies aan komen kloppen.
    Patronus: Alex kan geen Patronus produceren.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    ROL: Beste vriendin.
    *Naam en achternaam: Primrose Twials. (Spreek je uit als Prim-roows Twie-jals)
    *Roepnaam: Prim. Zo wil ze het liefst genoemd worden.
    *Leeftijd: Zelfde als de hoofdpersoon.
    *Leerjaar: Zelfde als de hoofdpersoon.
    *Afdeling: Ravenclaw.
    *Uiterlijk:


    Prim is een beeldschoon meisje, met goudbruine ogen, een bleke huid en blonde haren, altijd in een vlecht met een bruin, leren dingetje eromheen. Ze heeft altijd doordeweeks haar uniform aan van Hogwarts met de stropdas van Ravenclaw, en heeft dan een donkerblauw, de kleur van haar afdeling, leren dingetje om haar vlecht. In het weekend heeft ze áltijd haar groene jurk aan met zwarte ballerina-schoenen eronder.
    *Karakter: Prim is verlegen, aardig, behulpzaam en zorgzaam. Ze is altijd de betweter geweest, thuis. Maar nu niet meer.
    *Bloedverwanten op Hogwarts: Ze heeft een oudere zus van 19, Charlotte, al twee jaar afgestudeerd van Hogwarts.
    *Vriendje/vriendinnetje: Heeft ze niet, al zou ze wel graag willen.
    *Lievelingsleraar: Professor Minerva Anderling.
    *Stomste leraar: Professor Severus Snape.
    *Hobby's: Schrijven, lezen, vind het niet erg om te leren.
    *Houd van: Haar familie, dieren.
    *Houd niet van: Dierenmishandelaars, duistere krachten.
    *Patronus: Wolf.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Radio schreef:
    Ik vul later wel in, als je nog nodig hebt..


    yes!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    *Rol; Jongen uit Slytherin
    *Naam en achternaam ; Francesco Da Milano
    *Roepnaam; Frans
    *Leeftijd; Jaar ouder dan de hoofdpersoon
    *Leerjaar; Jaar hoger dan de hoofdpersoon
    *Afdeling; Slytherin
    *Uiterlijk; http://28.media.tumblr.com/tumblr_kroca5KccK1qzj4tmo1_500.jpg
    *Karakter; Een Jongen die gemeen doet maar van binnen een hele lieve jongen kan zijn.
    *Bloedverwanten op Hogwarts ; 2 oudere zussen, Vestelle (1 jaar ouder), Jennifer (3 jaar ouder )
    *Vriendje/vriendinnetjes; Heeft veel vrienden. Heeft geen vriendinnetje maar heeft wel een oogje op Fiona (Character hier boven)
    *Lievelingsleraar.; Professor Banning
    *Stomste leraar; Professor Zwandrift
    *Hobby's; Gitaar spelen.
    *Houd van; Smekkie's
    *Houd niet van; Smekkie met snot smaak.
    *Patronus; Eekhoorn
    *Uiterlijke kenmerken; Stoer
    *Innerlijke kenmerken; Doet alsof hij gemeen is maar van binnen is hij een zachtaardige jongen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'