• Ik zie namelijk wel eens mensen die een pagina die ze hebben geopend, hebben opgeslagen als plaatje zeg maar.

    Als ik het me goed herinner was er eens iemand die een grap met een vriendin had uitgehaald, door te doen alsof ze met een of andere beroemdheid had gechat en dat deze zou stoppen. De pagina waar ze die chat op had gemaakt, had ze opgeslagen als soort van 'plaatje', en deze hier op Q gezet, om te laten zien wat de grap was.

    Ik weet niet of jullie uit dit voorbeeld kunnen halen wat ik bedoel..? Maar ik vroeg me af hoe dat moet, zo'n pagina opslaan als plaatje/foto?


    Inspiration can hit you any time

    Een printscreen?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ctrl + prt scr-knop (bovenaan toetsenport)

    Paint openen: Ctrl+V

    Ta-da!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Er zit zo'n knopje op je toetsenbord die printscreen heet, die kan je plakken in paint en opslaan.


    Your make-up is terrible

    Haha, dat voorbeeld was met Lady gaga, niet? :'D Dat heb ik ook gezien. En dat was nu net geen print screen denk ik, maar een facebook gesprek? Dat was dus nep, maar normaal gezien bedoel je printscreen. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Uhm.. Dat is een printscreen volgens mij. Heb ik weleens gedaan maar ik ben het vergeten xd. OHJA WACHT! Bij mij staat er rechts op mijn toetsenbord boven 'num lock' 'prt sc' in een vakje. Links zie je 'fn' in zo'n zelfde vakje. Dan moet je 'fn' ingedrukt houden en dan op 'prt sc' klikken. Dan moet je plakken in paint. (:
    Maar ik ben bang dat dat bij elke computer/laptop ander is..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Bedoel je een plaatje dat je kan aanklikken en dat je dan naar een andere site doorverbindt? Want anders heb ik er geen idee van wat je bedoelt.

    [img ]"de link (url) van het plaatje"[/ img][/ url]

    zonder aanhalingstekens en spaties

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 21:31 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.