• Anja is met haar zus en diens verloofde op vakantie op Rhodos. Ze heeft het naar haar zin, en komt erachter dat de enige echte Robert Pattinson ook op het eiland zit. Anja is een fan van hem, maar dat ze overobsessed is, never. Robert Pattinson heeft een heleboel fans, maar ook haters. Op een dag ontvoert Rossa, een hater, de ster en dumpt hem in een boot. Anja, die toevallig in de buurt was, gaat de boot achterna, kruipt erin, en probeert Robert te redden. Jammer genoeg raakt ze zelf in de problemen wanneer er geen olie in de tank meer is, en ze geen noodmiddelen op de boot hebben. Zo varen ze naar een afgelegen, onbewoond eiland, namelijk Chertos. Ze moeten zien te overleven, want het enige wat ze hebben zijn elkaar ...


    So people, normaal geef ik geen rollen weg, maar omdat ik géén inspiratie heb vraag ik het aan jullie

    Rollen;

    x zus van Anja
    x verloofde van de zus van Anja
    x vriendinnetje van Robert
    x Mensen op Rhodos


    Hoe;

    Rol;
    Naam;
    Achternaam;
    Uiterlijk;
    Foto;
    Kent ze Anja?;
    Persoonlijkheid;
    Type (Bitch/slet/...);
    Wil je worden gewaarschuwd?;


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Rol; zus van Anja
    Naam; Mirle
    Achternaam; Verzagno
    Uiterlijk; Blond, en groene ogen. Ze heeft krullen en een stevige kaaklijn.
    Foto; -komt-
    Kent ze Anja?; Ja
    Persoonlijkheid; Mirle is raar en heeft een aparte smaak. Terzijde is ze ook lief en aardig
    Type (Bitch/slet/...); Lief meisje
    Wil je worden gewaarschuwd?; hoeft nieeet


    You Changed My Life,And I Changed Yours

    Rol;
    Mensen op rhodes, vriendin van Jackson Rathbone.
    Naam; Katie Jane
    Achternaam; Lone
    Uiterlijk; Eigen stijl, lief uiterlijk, maar toch streng. Normaal body type.
    Foto; KLIK
    Kent ze Anja?; Yes.
    Persoonlijkheid; Lief, behulpzaam, gat voor vrienden door het vuur, betrouwbaar en heel aardig tegenover mensen. Ziet het goede in bij elk mens.
    Type (Bitch/slet/...); Sweet girl.

    Wil je worden gewaarschuwd?; YES!

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 20:11 ]


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Rol; Vriendinnetje Van Robert
    Naam; Javanna "Anna"
    Achternaam;Seyfried
    Uiterlijk; Anna Ze heeft lange stijle blonde haren en bruine ogen . ze is ongeveer 1.68 meter en slank gebouwd . Haar kleding stijl is non-chalant en ze doet graag gewoon dingen aan die haar lekker zitten .
    Foto;Anna klik
    Kent ze Anja?;Nee
    Persoonlijkheid; Anna is een heel lief en behulpzaam meisje , ze is misschien niet altijd spraakzaam , maar staat voor je klaar als je iemand om tegen te praten nodig hebt .Ze is ook heel rap bezorgd om mensen , en kan er niet tegen als iemand haar lief probeert te stelen .
    Type (Bitch/slet/...); shy but nice girl
    Wil je worden gewaarschuwd?;absoluut


    You make my life perfect ! <3