• Als ik crush op iemand, verliefd wordt, of iets in die aard. Wordt ik helemaal bezeten door hem of haar. Ik ga (bijna) mijn hele levenstijl aanpassen voor hem/haar.
    Ik loop bijvoorbeeld net door die gangen van de school waar hij of zij ook komen, om zo 'toevallig' een babbel te kunnen slaan. Ook rijd ik 'toevallig' langs de plek waar hij/zij met zijn/haar vrienden rond hangt etc.

    Nu wil ik dat opgeven. Het zijn steeds hopeloze crushes met geen enkel pontentieel of toekomst. Ik ben er klaar voor om die 'kinderachtige' fase achter me te zetten. Ik ben er zo genaamd 'klaar' mee.
    Me over die crushes zetten lukt me (verwonderlijk) goed, een vriendin gaf me de tip om elke keer ik deze persoon zag 'iets slecht' over hem aan te duiden. Nu zie ik in dat hij/zij helemaal niets voor mij zouden zijn.
    Dat lukt allemaal vrij goed, maar ga ik nu oud worden met mijn 3594 katten?(cat)

    Valt er iemand van jullie ook zo snel? (bloos)


    Love is louder.

    Ik vroeger ook, ik werd echt enorm snel verliefd.
    Nu ben ik al 3 jaar op dezelfde persoon verliefd. 8D and she loves me too.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Err, ik moet toegeven dat ik nog nooit écht verliefd ben geweest..


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Als ik verliefd ben, ben ik ook echt verliefd en doe ik er alles aan om diegene te krijgen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben ook precies zoo :3
    #stalk...
    Maar ik vind het niet genoodzaakt -schrijfjedatzo?- om dit te gaan veranderen.

    PamperGurl schreef:
    Ik ben ook precies zoo :3
    #stalk...
    Maar ik vind het niet genoodzaakt -schrijfjedatzo?- om dit te gaan veranderen.

    Vond het eerst ook niet, maar nu wil'k eens wat 'écht'. Ik wil niet fangirlen over een iemand die ik écht ken.


    Love is louder.

    Ancient schreef:
    Err, ik moet toegeven dat ik nog nooit écht verliefd ben geweest..


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    It's not a crush, it's an obsession.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Maestro schreef:
    It's not a crush, it's an obsession.


    Exact..


    Love is louder.

    Ehm, nee eigenlijk niet. Ik word niet snel verliefd, eigenlijk. En wanneer ik iemand leuk vind, probeer ik het juist zo weinig mogelijk te laten opvallen. Ik kijk eigenlijk altijd eerst de kat uit de boom en kijk of het misschien wat zou kunnen worden. Klinkt vrij hopeloos, maar ach. Nu ben ik gevallen voor een zeer leuke jongen die nu mijn vriendje ook is, dus ik ben helemaal happy. :'D

    Nee eigenlijk niet. Ik ben nog nooit zo verliefd geweest dat ik helemaal bezeten ben door iemand. Dunno, te nuchter voor, te bang om uiteindelijk toch teleurgesteld te worden of een combinatie van beiden. Forever Alone.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:58 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Escritura schreef:
    Ik vroeger ook, ik werd echt enorm snel verliefd.
    Nu ben ik al 3 2 jaar op dezelfde persoon verliefd. 8D and she he loves me too.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Maestro schreef:
    It's not a crush, it's an obsession.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik ben maar 1x echt verliefd geweest. Voor de rest is het gewoon leuk vinden :'D


    -

    C18 schreef:
    Nee eigenlijk niet. Ik ben nog nooit zo verliefd geweest dat ik helemaal bezeten ben door iemand. Dunno, te nuchter voor, te bang om uiteindelijk toch teleurgesteld te worden of een combinatie van beiden. Forever Alone.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nou, er zijn jongens die ik leuk vind maar ik heb er nooit contact mee. Ik hou er gewoon van om naar ze te kijken en hun stem te horen.


    <3