• Ik heb twee opties, maar ik weet niet welke ik zou doen.


    1) Ik leer mijn test voor Engels nu nog, dat wordt dan een hele lange avond. Het probleem is echter dat ik afwezig was en ben vergeten bij te schrijven: 1/3de ongeveer is niet ingevuld. Ik kan dus 2/3de goed leren en morgen de test doen.
    Maar ik heb ook nog een grote test van aardrijkskunde. En als ik me nu nog moet bezighouden met Engels, gaat het er niet meer van komen om aardrijkskunde te herhalen.

    2) Ik leer Engels niet en kom morgen een uur later naar school (eerste uur = engels) en ik geef een afwezigheidsbriefje af. Ik kan dan deze week bijschrijven en mijn test volgende week inhalen. Ik zit dan wel nog met de test, terwijl dat iedereen er al vanaf is.
    Maar ik kan dan aardrijkskunde nog wel deftig nakijken.


    Ik weet het niet. Pfff... Dat zijn de dilemma's van het leven.

    Wat zou jij in mijn plaats doen?
    (cat)

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:38 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Kun je niet tegen je leerkracht engels zeggen dat je het niet kon leren? Anyway, ik zou voor 2 gaan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    In jouw plaats deed ik het laatste. Liever later een goede toets dan vroeger een verneukte toets. Bovendien kan je dan morgen uitslapen = winwin.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    2*O*

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:40 ]


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    optie een, aardrijkskunde kan je morgenochtend nog herhalen?


    Ex astris, sciencia

    Ik zou voor twee gaan. Zeer zeker


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Twee.


    Your make-up is terrible

    Ik had allang goed geleerd en gezorgd dat ik alles had :W Maarja dan optie 2.


    -

    Kaulitzcest schreef:
    Als ik het begrijp heb je AK al een keer doorgekeken?


    Ja, dat wel. Maar ik heb altijd de behoefte om mijn leerstof te kunnen herhalen. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Genius schreef:
    Ik had allang goed geleerd en gezorgd dat ik alles had :W Maarja dan optie 2.


    Ik normaal gezien ook. Ik ben altijd in orde, maar vandaag valt het wat tegen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Assassin schreef:
    Twee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Twee.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    optie een. Uitstellen is geen mogelijkheid.
    Leer Engels grondig en bekijk aardrijkskunde morgenvroeg en in de speeltijden.
    Aardrijkskunde is toch alleen maar afleiden uit tabellen/grafieken en memoriseren. (bij ons: weinig tot geen theorie)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Twee, for sure!


    Never run out of reasons to smile...

    Zazu schreef:
    In jouw plaats deed ik het laatste. Liever later een goede toets dan vroeger een verneukte toets. Bovendien kan je dan morgen uitslapen = winwin.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Bronte schreef:
    optie een, aardrijkskunde kan je morgenochtend nog herhalen?


    Tears are words the heart can't say.