• Juliet woont samen met haar ouders en broertje aan de rand van Londen. Juliet's broertje is autistisch. Hij maakt niet zo goed contact met andere mensen. De enige met wie hij echt een goeie band heeft is met Juliet zelf. Samen maken ze een boomhut in een van bloesembomen in het grote bos vlakbij hun huis. Dagenlang wil haar broertje, Levi, naar de boomhut. Als Juliet en Levi op een ochtend een jongeman in de hut vinden, schrikken ze zich dood. Toch blijkt al snel dat Levi het goed kan vinden met hem. Na een middag praten nemen ze afscheid, maar Levi vraagt Juliet telkens weer waarom 'die meneer' er nooit meer is. Juliet vertelt het haar ouders en ze zijn het er over eens dat ze hem op moeten zoeken. Elke dag wil Levi, Samir Nasri, Arsenal' nummer 8, opzoeken. Minimaal 3 keer per week staat Juliet langs het trainingsveld. Als Levi op een dag plotseling in het ziekenhuis terecht komt vanwege verkeerde medicijnen is Juliet verschrikkelijk verdrietig. De enige die haar kan troosten is Samir.


    Ik zoek nog rollen voor de vriendinnen van Arsenaldudes

    Dit heb ik van je nodig:
    Een naam + achternaam:
    Een Foto + beschrijving van het uiterlijk:
    Een beschrijving van het karakter:
    Een beschrijving van je relatie met je voetballer:
    Extra:


    Ik moet ook nog een beste vriendin. Dat kan eventueel ook een vriendinnetje van een Gunner zijn!

    Hier is het verhaal zover als hij is;

    My treehouse in the Blossom tree || Samir Nasri




    Ik kies de beste niet de eerste en reserveer niet!

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 17:44 ]


    'Memories go where we go, they're like a suitcase you never lose. -'

    Ik vul morgen bf in + aaron Ramsey op mijn andere account. (Walcott)


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik wil Nick! _O_
    Ik vul vanmiddag in als ik vrij ben btw. _O_

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 11:44 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mag ik Jack Wilshere?:Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik wil Cesc! Mag dat?

    Laat maar; ik ben helemaal inspiratieloos voor een rol. Ik heb wel abo (:

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 17:57 ]


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    Rol: Vriendin Cesc Fàbregas
    Naam: Leora Verona Exposito Savíros
    Uiterlijk:


    Leora heeft mooi, donkerbruin haar dat vrolijk over haar schouders hangen. Haar haar heeft een slag, maar vaak krult ze het, omdat ze dat zelf mooier vindt. Ze heeft mooie donkerbruine ogen, waar blauwe spikkeltjes in zitten, wat iedereen heel mooi vindt. Boven haar ogen zitten mooi geëpileerde wenkbrauwen. Ze heeft een mooi neusje, en mooie volle lippen. Als ze lacht komen er twee kaarsrechte rijen witte tanden tevoorschijn en vormen er kuiltjes in haar wangen. Ze draagt vaak jurkjes, zwart blauw en crèmekleur zijn haar favoriet. Als het warm wordt, draagt ze vaak een spijkershortje, met een wit topje erop. Ze draagt veel accessoires, omdat ze zichzelf dan mooier vindt. Ze draagt redelijk wat make-up, mascara en lipgloss en af en toe oogschaduw. Ze heeft veel verschillende schoenen, maar ze loopt het liefst op hakken, maar ze heeft zeker niets tegen allstars. Ze is zo'n 1,63m lang.
    Karakter: Ze is een stil meisje, die liever op de achtergrond blijft. In de schijnwerperss voelt ze zich niet thuis, maar op het veld wel. Daar kan ze zijn wie ze is en houd ze zich ook zeker niet in. Eenmaal op het veld word ze ruwer, luidruchtiger maar ook geconcentreerder. Buiten het veld is ze rustig en dromerig. Vaak staart ze voor zich uit en denkt na over dingen. Als je haar beter leert kennen, kom je er wel achter dat ze minder stil is dan je denkt. Je kan met haar lachen en ze is een warm en gezellig persoon die veel lief kan hebben. Haar vrienden en vriendinnen zijn alles voor haar. Mensen denken vaak bij stil, dat die persoon ook verlegen is. Maar niets is minder waar. Ze kan een grote mond hebben en pikt niet zomaar alles.
    Relatie: Toen ze klein waren, waren Cesc en Leora beste vrienden. 'Beste vrienden voor het leven' zeiden ze vroeger altijd. Het werd uiteindelijk meer dan vrienden, totdat Cesc naar Londen ging om te voetballen. Leora vertikte het om mee te gaan, ze kon hem wel vermoorden, maar toen hij op het vliegveld stond, op weg naar Londen, draaide ze de knop om en ging met hem mee.
    Extra: Voetbal is haar lust en haar leven

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 16:26 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John


    Rol: BF en WAG Bendtner.
    Naam: "Sam" Samantha Rose Lively.
    Leeftijd: 20.
    Uiterlijk:


    - beschrijving komt -
    Karakter: Komt.
    Relatie: Komt.
    Extra: Komt.
    - Ik ben inspiratie loos voor een rol, dus ik moet ff denken ;D -


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Spanjaard schreef:
    Rol: Vriendin Cesc Fàbregas
    Naam: Leora Verona Exposito Pàsz
    Uiterlijk:


    Leora heeft mooi, donkerbruin haar dat vrolijk over haar schouders hangen. Haar haar heeft een slag, maar vaak krult ze het, omdat ze dat zelf mooier vindt. Ze heeft mooie donkerbruine ogen, waar blauwe spikkeltjes in zitten, wat iedereen heel mooi vindt. Boven haar ogen zitten mooi geëpileerde wenkbrauwen. Ze heeft een mooi neusje, en mooie volle lippen. Als ze lacht komen er twee kaarsrechte rijen witte tanden tevoorschijn en vormen er kuiltjes in haar wangen. Ze draagt vaak jurkjes, zwart blauw en crèmekleur zijn haar favoriet. Als het warm wordt, draagt ze vaak een spijkershortje, met een wit topje erop. Ze draagt veel accessoires, omdat ze zichzelf dan mooier vindt. Ze draagt redelijk wat make-up, mascara en lipgloss en af en toe oogschaduw. Ze heeft veel verschillende schoenen, maar ze loopt het liefst op hakken, maar ze heeft zeker niets tegen allstars. Ze is zo'n 1,63m lang.
    Karakter: Ze is een stil meisje, die liever op de achtergrond blijft. In de schijnwerperss voelt ze zich niet thuis, maar op het veld wel. Daar kan ze zijn wie ze is en houd ze zich ook zeker niet in. Eenmaal op het veld word ze ruwer, luidruchtiger maar ook geconcentreerder. Buiten het veld is ze rustig en dromerig. Vaak staart ze voor zich uit en denkt na over dingen. Als je haar beter leert kennen, kom je er wel achter dat ze minder stil is dan je denkt. Je kan met haar lachen en ze is een warm en gezellig persoon die veel lief kan hebben. Haar vrienden en vriendinnen zijn alles voor haar. Mensen denken vaak bij stil, dat die persoon ook verlegen is. Maar niets is minder waar. Ze kan een grote mond hebben en pikt niet zomaar alles.
    Relatie: Toen ze klein waren, waren Cesc en Leora beste vrienden. 'Beste vrienden voor het leven' zeiden ze vroeger altijd. Het werd uiteindelijk meer dan vrienden, totdat Cesc naar Londen ging om te voetballen. Leora vertikte het om mee te gaan, ze kon hem wel vermoorden, maar toen hij op het vliegveld stond, op weg naar Londen, draaide ze de knop om en ging met hem mee.
    Extra: -


    Naam en vent jatter (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nu ga ik dus Aaron invullen :'D


    The best things in life aren't things.

    WAG VAN AARON + BF^^
    Dit heb ik van je nodig:
    Een naam + achternaam: Candice Swanepoul.
    Een Foto + beschrijving van het uiterlijk:


    Candice heeft een heel vrolijke, speelse uitstraling. Haar blonde haren doet ze meestal zoals op de foto in een slordige knot op haar hoofd, omdat dat eigen is aan haar. Ze houdt van nonchalance, maar zorgt er ook voor dat ze altijd netjes en mooi voor de dag komt. Ze heeft prachtige, blauwe ogen die ze meestal ongeveer naturel laat alleen een laagje mascara en van zichzelf heeft ze een mooie egale, lichtgebruinde huid. Ze heeft een heel speelse, frisse lach en mooie lichtroze lippen. Van kledij draagt ze vanalles, van een baggy-jeans met sneakers tot een heel vrouwelijk kleedje met hakken.
    Een beschrijving van het karakter: Candice is iemand die heel nuchter over het leven denkt. Ze is niet echt een prater, meer het stille type, maar vangt altijd alles van het gesprek op. Je kan denken dat ze niet luistert soms, maar ze kan altijd precies na vertellen van wat je net zei. Candice is een dromer, iemand die weet wat ze wil en iedereen zegt daardoor dat ze overal kan komen waar ze maar wil. Candice is een heel gevoelig iemand, ze kan rap in huilen uitbarsten als je een gevoelige snaar raakt, of als je ruzie met haar maakt gaat ze je nooit uitschelden dan wilt ze het altijd goed maken, maar als de andere niet wilt kan ze die niet “zomaar” uit haar leven deleten. Candice kan moeilijk nee zeggen tegen dingen, ze staat altijd klaar voor anderen zichzelf dat komt maar op de tweede plaats.
    Een beschrijving van je relatie met je voetballer: Candice en Aaron hebben al een jaar samen. Ze hebben een heel open relatie, ze weten alles van elkaar en zijn niet alleen elkaars geliefden, maar ook elkaars beste vrienden. Ze vinden humor in een relatie elk heel belangerijk en ze houden ervan grappen met elkaar te maken. Candice en Aaron hebben allebei een heel romantische en passionele kant ook, waardoor er geen romantiek ontbreekt aan hun relatie. Ze hebben elkaar leren kennen op een plaatselijk voetbalveldje. Misschien kon je het liefde op eerste gezicht noemen, maar Candice zat met wat vriendinnen te genieten van ze zon in Londen terwijl Aaron met wat vriendin stond te voetballen. Candice merkte Aaron direct op en zei het aan een vriendin dat ze hem niet echt mis vond. Haar vriendin beweerde dat ze niet durfde naar Aaron toegaan, dus deed koppige Candice dat maar. De twee verdronken vanaf de eerste seconde in elkaars ogen.
    Extra: Candice heeft een hele grote crush voor John Mayer en houdt ervan Aaron daarmee te pesten, want hij vind het schattige als hij wat jaloers is.

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 16:35 ]


    The best things in life aren't things.

    Elena is inderdaad een vent jatter:O


    ~