• Ik ben zo blij dat ik jullie heb leren kennen. I love you all <3

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 19:08 ]


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Wimbledon schreef:
    (...)Dat hadden wij ook in de onderbouw, maar in de bovenbouw hebben we toetsuren waarin je dan je toets moet maken. En als je op dat uur geen toets hebt, heb je het eerste uur vrij *O*

    Lekker, maar ik zit nog in de onderbouw ja en ik heb ook geen idee of ik dat volgend jaar wel ga hebben ofzo (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    Lekker, maar ik zit nog in de onderbouw ja en ik heb ook geen idee of ik dat volgend jaar wel ga hebben ofzo (:
    dat weet ik ook niet, volgens mij is dat alleen bij onze school zo, of in ieder geval misschien bij de Montessori scholen :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wimbledon schreef:
    (...)dat weet ik ook niet, volgens mij is dat alleen bij onze school zo, of in ieder geval misschien bij de Montessori scholen :W

    Wat houdt dat eigenlijk in Montessori scholen, want ik heb er wel eens van gehoord, maar ik zit niet op zo'n school.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Woot, ik kreeg ineens een idee voor een nieuwe username :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    Wat houdt dat eigenlijk in Montessori scholen, want ik heb er wel eens van gehoord, maar ik zit niet op zo'n school.
    Zelfstandig werken, niks klassikaal en zo. Je krijgt een werkwijzer -staat op welke opdrachten je in elke week van die periode moet maken- en dan moet je dat gewoon afhebben


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sykes schreef:
    Woot, ik kreeg ineens een idee voor een nieuwe username :'D
    Wat dan? *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wimbledon schreef:
    (...)Wat dan? *O*

    Irishistable (nerd)


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Wimbledon schreef:
    (...)Zelfstandig werken, niks klassikaal en zo. Je krijgt een werkwijzer -staat op welke opdrachten je in elke week van die periode moet maken- en dan moet je dat gewoon afhebben

    Ow, dat heb ik ook bij een aantal vakken, maar ik vind dat soort dingen nogal kut, omdat ik echt een ramp in plannen ben en altijd alles uitstel dus heb ik liever dat de leraar gewoon het hw opgeeft, want dan heb je tenminste nog kans dat ik het ga maken, anders zowiezo niet :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Die username is leuk (wbw)
    Ik denk dat ik hem jat (joehoe)
    GRAPJE


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sykes schreef:
    (...)
    Ow, dat heb ik ook bij een aantal vakken, maar ik vind dat soort dingen nogal kut, omdat ik echt een ramp in plannen ben en altijd alles uitstel dus heb ik liever dat de leraar gewoon het hw opgeeft, want dan heb je tenminste nog kans dat ik het ga maken, anders zowiezo niet :'D
    Ja, in de onderbouw moest je je werk dan aftekenen. Maar dat moet nu niet, dus met sommige vakken ben ik nog niet eens begonnen met het eerste hoofdstuk :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wimbledon schreef:
    (...)Ja, in de onderbouw moest je je werk dan aftekenen. Maar dat moet nu niet, dus met sommige vakken ben ik nog niet eens begonnen met het eerste hoofdstuk :W

    Ik zou dan wss nog nergens begonnen zijn :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Wimbledon schreef:
    Die username is leuk (wbw)
    Ik denk dat ik hem jat (joehoe)
    GRAPJE

    SFOIDSFJHSJDFHDSUHFJUHF HIJ IS AL BEZET D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    haahh, misschien is Tomlegendson wel leuk dan :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    SFOIDSFJHSJDFHDSUHFJUHF HIJ IS AL BEZET D:
    Nooooh, wat stom ;c


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sykes schreef:
    haahh, misschien is Tomlegendson wel leuk dan :'D
    Ook wel *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John