[ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 19:08 ]
Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.
OMG IK HEB AL 17 SECONDE! bots
What's so bad about being different?
GVD hij volgt wel iemand uit mijn tl nu en die heeft echt lopen spammen als een gek. dat voelt toch altijd wel kut haha
It's like I'm finally awake - One Direction.
gbrdegbrhjfbnhyjgr. Ik zit hier met dikke kippenvel door Kiss me van Ed Sheeran en dan live ghrbdj
OMG Seems a I've in here loads today im going to do a Twitcam later just t finish the day off and thank you for joining in with #crazyassideaday
Tumble schreef: gbrdegbrhjfbnhyjgr. Ik zit hier met dikke kippenvel door Kiss me van Ed Sheeran en dan live ghrbdj
mijn typ hand slaapt ;o
i'm broken, do you hear me.
OneThing schreef: (...) paasss is een link
OneThing schreef: OMG Seems a I've in here loads today im going to do a Twitcam later just t finish the day off and thank you for joining in with #crazyassideaday
ik verveel me, zullen we tinychat doen mijn hand slaapt dus kan ik niet fatsoenijk schrijven ;c
Tumble schreef: (...)http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Xo2y_k3yDgg
JACKWLLS schreef: ik verveel me, zullen we tinychat doen mijn hand slaapt dus kan ik niet fatsoenijk schrijven ;c
OneThing schreef: (...) die heb ik al een paar z gezien.gehoord die is zoo mooi hea
Tumble schreef: (...)hij is zoo mooi reydbsgfr
HOI.
If you spread your wings, you can fly away with me.
ALLOO Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
Some things are changing too much.