• Ik ben zo blij dat ik jullie heb leren kennen. I love you all <3

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 19:08 ]


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    OneThing schreef:
    (...)

    JOELLAA<333
    Vertel hoe was het/ hoe ging het?
    I want to know (A)

    Het ging verschrikkelijk.
    heel de tijd doet ze normaal, en dan net nog geen half uur geleden begint ze over alles te zeiken.
    omdat ik er een facking leraar bij gehaald zou hebben.
    sorry hoor, maar ik moest naar mijn mentor als ik problemen had/heb, en die heeft het aan haar verteld.
    dus ik kan er niks aan doen.
    en nu loopt ze te zeiken dat ik maar lekker voor mezelf mag gaan zorgen en alles.
    fack haar man


    Some things are changing too much.

    Tumble schreef:
    (...)En ik moet dus ook latijn sowieso...

    Ugh, ik heb dus echt geen idee wat ik ga doen, zolang er maar geen Natuurkunde in zit vind ik het goed. Maar ik ben er nu dus ook over aan het nadenken, of ik gwn helemaal ga stoppen met Gymnasium en gewoon Atheneum ga doen, of toch door ga met Latijn, want ik heb echt een ososdfjsdiofhdsjfh hekel aan Grieks.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    Ugh, ik heb dus echt geen idee wat ik ga doen, zolang er maar geen Natuurkunde in zit vind ik het goed. Maar ik ben er nu dus ook over aan het nadenken, of ik gwn helemaal ga stoppen met Gymnasium en gewoon Atheneum ga doen, of toch door ga met Latijn, want ik heb echt een ososdfjsdiofhdsjfh hekel aan Grieks.
    Zit je op een school waar je gewoon af kan stromen? c:
    Ik ga wel door, sowieso. Want ik wil niet van school af en weer opnieuw beginnen enzo. Maar echt ik heb zo'n hekel aan grieks.
    En nu ook aan latijn met die verdomde CONIUNCTIVUS -.-


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Marrit, ik heb dus vandaag zo'n toets van Latijn gehad, maar ken jij ene Camillo ofzoiets, want daar ging de vertaaltekst ineens over, terwijl echt niemand ooit van die vent gehoord had D:

    Owja, dit geld voor Hester ook he :'D

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 18:29 ]


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Tumble schreef:
    (...)Zit je op een school waar je gewoon af kan stromen? c:
    Ik ga wel door, sowieso. Want ik wil niet van school af en weer opnieuw beginnen enzo. Maar echt ik heb zo'n hekel aan grieks.
    En nu ook aan latijn met die verdomde CONIUNCTIVUS -.-

    Ik zit op een school waar je mavo, havo, atheneum en gymnasium kan doen, dus ja, ik kan gewoon zo makkelijk doorstromen naar een ander niveau (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Maliksshoes schreef:
    (...)
    Het ging verschrikkelijk.
    heel de tijd doet ze normaal, en dan net nog geen half uur geleden begint ze over alles te zeiken.
    omdat ik er een facking leraar bij gehaald zou hebben.
    sorry hoor, maar ik moest naar mijn mentor als ik problemen had/heb, en die heeft het aan haar verteld.
    dus ik kan er niks aan doen.
    en nu loopt ze te zeiken dat ik maar lekker voor mezelf mag gaan zorgen en alles.
    fack haar man


    awhh ;( that sucks.
    jeetje...


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Maliksshoes schreef:
    (...)
    Het ging verschrikkelijk.
    heel de tijd doet ze normaal, en dan net nog geen half uur geleden begint ze over alles te zeiken.
    omdat ik er een facking leraar bij gehaald zou hebben.
    sorry hoor, maar ik moest naar mijn mentor als ik problemen had/heb, en die heeft het aan haar verteld.
    dus ik kan er niks aan doen.
    en nu loopt ze te zeiken dat ik maar lekker voor mezelf mag gaan zorgen en alles.
    fack haar man

    Naww, ik wil dat we je kunnen adopteren (:
    echt sterkte meis, en je weet het he <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    Marrit, ik heb dus vandaag zo'n toets van Latijn gehad, maar ken jij ene Camillo ofzoiets, want daar ging de vertaaltekst ineens over, terwijl echt niemand ooit van die vent gehoord had D:

    Owja, dit geld voor Hester ook he :'D
    Nog noooit van gehoord hahah :'D


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ik ben eteenn


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Maliksshoes schreef:
    (...)
    Het ging verschrikkelijk.
    heel de tijd doet ze normaal, en dan net nog geen half uur geleden begint ze over alles te zeiken.
    omdat ik er een facking leraar bij gehaald zou hebben.
    sorry hoor, maar ik moest naar mijn mentor als ik problemen had/heb, en die heeft het aan haar verteld.
    dus ik kan er niks aan doen.
    en nu loopt ze te zeiken dat ik maar lekker voor mezelf mag gaan zorgen en alles.
    fack haar man
    ahww ;(
    dat zuigt echt hard.
    Kom maar bij ons wonen Joëlla <33 c:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Eet smakelijk Robin <33


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    Ik zit op een school waar je mavo, havo, atheneum en gymnasium kan doen, dus ja, ik kan gewoon zo makkelijk doorstromen naar een ander niveau (:
    jeaalous. Ik zit dus op alleen een gymnasium. Voordeel is dat er maar iets van 600/700 op zitten en alles dus best klein is enzo. nadeel dus dat als ik af wil stromen ik meteen van school moet


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    OneThing schreef:
    (...)

    awhh ;( that sucks.
    jeetje...

    en nu wordt ik dus helemaal gek.


    Some things are changing too much.

    Tumble schreef:
    (...)Nog noooit van gehoord hahah :'D

    Dat had ik dus ook, maar wat ik uit de vertaaltekst haalde, is dat hij een meester was en zijn leerlingen aan fali-nogwat mensies gaf, en dat hij ze liet afranselen ofzoiets.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    OneThing schreef:
    ik ben eteenn

    EETSMAKELIJK <3


    Some things are changing too much.