• Sorry als hier al een topic over is geweest.
    In Amerika is besloten om pizza als groente te serveren. Er zit namelijk tomatensaus in en dat is rijk aan bepaalde goede stoffen. Dit was nodig om de menu's op scholen gezonder te maken door meer 'groente' te serveren.

    Ik wil naar Amerika, haha! *O*


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Amerikanen verzinnen toch ook de raarste dingen


    None

    Ik at gisteren groenten, pizza _O_


    Shoganai i ne~

    Pizza is a vegetable, water is unhealthy.

    Smart world.

    Jee. Ik denk aan dat topic waar iedereen zat te zeuren omdat de topicmaakster over 'Die Turken' sprak en dat discriminerend zou zijn.
    Nu zit iedereen hier te zeggen; Amerikanen zijn dom en dik en weet ik veel wat.
    Jullie kunnen allemaal zo hypocriet zijn... Seriously...

    OT: Ik vind 't een rare maatregel, pizza bestaat normaal gezien uit veel meer dan tomatensaus. Than again; tegenwoordig is dat ook niet waar.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    Jee. Ik denk aan dat topic waar iedereen zat te zeuren omdat de topicmaakster over 'Die Turken' sprak en dat discriminerend zou zijn.Nu zit iedereen hier te zeggen; Amerikanen zijn dom en dik en weet ik veel wat.
    Jullie kunnen allemaal zo hypocriet zijn... Seriously...

    OT: Ik vind 't een rare maatregel, pizza bestaat normaal gezien uit veel meer dan tomatensaus. Than again; tegenwoordig is dat ook niet waar.


    Welk topic is dat?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Welk topic is dat?

    Dit hier.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cinna schreef:
    Omygod, srsly?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Als pizza het gezondste is wat ze weten, dan snap ik dat ze problemen met overgewicht hebben. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hahahaha. :'D Dat is echt dwaas. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Cumberbatch schreef:
    Jee. Ik denk aan dat topic waar iedereen zat te zeuren omdat de topicmaakster over 'Die Turken' sprak en dat discriminerend zou zijn.
    Nu zit iedereen hier te zeggen; Amerikanen zijn dom en dik en weet ik veel wat.
    Jullie kunnen allemaal zo hypocriet zijn... Seriously...

    OT: Ik vind 't een rare maatregel, pizza bestaat normaal gezien uit veel meer dan tomatensaus. Than again; tegenwoordig is dat ook niet waar.


    Nadat ik dat topic heb gelezen geef ik je helemaal gelijk.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    De regering weet ook wel prima dat pizza ongezond is, maar ze zouden te veel moeten uitgeven als ze de pizza van het schoolmenu moeten schrappen, dus hebben ze het tot groente verklaard. En zodra het een groente is, is het natuurlijk gezond.
    Toch vrij zielig dat je zoiets doet, maar ach, wat doen we eraan?


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    LOVEANNABETH schreef:
    America here I come(bat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    OMG, dat is echt zo slecht, ik zou dat dus echt nie leuk vinden, i dont wanna be faatt!


    Be who you wanna be.

    Poseidon schreef:
    Ja, ik zag het!
    Het zijn ook een stel dumbfucks, die Amerikanen haha!

    Yurippe schreef:
    Mensen in de Verenigde Staten zijn nou eenmaal dom, daar kan je niks aan doen.

    Hartelijk bedankt. Dus aangezien er een aantal idioten tussen zitten, zijn wij opeens allemaal dom? Ik ben zelf Amerikaans en familie van mij is ook Amerikaans. Stelletje hypocrieten.

    Cinna schreef:
    Omygod, srsly?


    All I have in life, is my imagniation.