• Sorry als hier al een topic over is geweest.
    In Amerika is besloten om pizza als groente te serveren. Er zit namelijk tomatensaus in en dat is rijk aan bepaalde goede stoffen. Dit was nodig om de menu's op scholen gezonder te maken door meer 'groente' te serveren.

Ik wil naar Amerika, haha! *O*

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Ik heb net pizza gegeten :'D

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

DarkSavior schreef:
    (...)

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Whuut?

"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

pizza's KUNNEN 'gezond' zijn. Als je ze zelf maak tenminste. Want het is eigenlijk gewoon deeg met kaas, worst en tomatensaus. Alleen zitten er in die kant en klaar pizza's veel vetten en calorieën wat wel weer ongezond is. En ik neem aan dat die scholen in Amerika de kant en klaar pizza's zullen serveren, wat super ongezond is. Maarja, het is Amerika. Ik verwacht niks anders van ze ;')

[ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 19:39 ]

We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

Zijn tomaten geen fruit?

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Het is Amerika, land van "wij-strooien-overal-suiker-of-kaas-door-en-op".

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

DarkSavior schreef:
    (...)

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Oh god *facepalm*

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

DarkSavior schreef:
    (...)

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

Is dit serieus? :8

"Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

Daarom zijn de meeste gasten daar zo dik, amerika... -zucht-.

[ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 10:52 ]

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Clouded schreef:
    Is dit serieus? :8

Ja, het stond in de krant.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Oh, dus omdat ik ook tomatensaus bij mijn friet doe is dat ook op eens groente? qq

Haha belachelijk

You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

Americans are

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Intelligence schreef:
    En dan vragen ze zich af waarom ze allemaal zo dik zijn...

None