• Ik zat net te praten op msn. Ze begon zomaar te zeggen dat ik haar beste vriend afpak terwijl ik alleen maar reageerde op zijn krabbels en de reacties die hij gaf op mijn foto's. Dat gesprek ging een beetje zo:
    E ben ik en A is de vriendin.

    A:
    hoi.
    E:
    hoi

    A:
    ag?
    E:
    nee
    internet is half gecrasht

    A:
    okee
    hwm
    E:
    en met jou dan?

    A:
    bagger
    E:
    ah...

    A:
    Nou, mensen denken dat ze alles zijn en gaan ineens zomaar heel veel met een goede vriend van me om terwijl ze normaal niks met elkaar hebben
    E:
    oke

    A:
    ...
    Klinkt het al bekend?
    E:
    ja

    A:
    hwm..
    ---

    En daarna nog een hele hoop shizzle like: Je hebt de wereld aan vrienden en iedereen gaat in de pauze bij jou staan. Blablabla.
    Ik was zegmaar ook al vet gefrustreerd door mijn internet en dan gaat dat meisje ook nog zeggen dat ik haar beste vriend afpak terwijl hij zelf tegen mij was gaan praten. Ik reageerde alleen maar op hem. Ik heb helemaal niets persoonlijks van hem gehoord of whatever! En dan gaat ze helemaal zeggen dat ik hem afpak. Like da fuq!


    26 - 02 - '16

    She's a bit jealous, I think.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wow, iemand heeft een overduidelijke crush of ze is gewoon rete jaloers. Niks van aantrekken! (:

    Wat betekend hwm trouwens?;x


    your eyes are like stars in the night.

    Bambi??


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Poseidon schreef:
    Wow, iemand heeft een overduidelijke crush of ze is gewoon rete jaloers. Niks van aantrekken! (:

    Wat betekend hwm trouwens?;x


    Iets van hmmm ofzo.


    26 - 02 - '16


    Your make-up is terrible

    Poseidon schreef:
    Wow, iemand heeft een overduidelijke crush of ze is gewoon rete jaloers. Niks van aantrekken! (:

    Wat betekend hwm trouwens?;x


    No growth of the heart is ever a waste