• Kut, of zo? :W

    Ik heb de gehele dag al ontieglijke buikpijn waar je 'u' tegen zegt. (Ja ik weet hoe het komt, maandelijkse kuren :W) Maar goed, de hele klas was vandaag véél te druk, ze zaten allemaal te schreeuwden door de lessen heen en dat kind achter me liep weer eens aan m'n haar te trekken. Zodra hij zijn hand op zijn (open) boek had gelegt gooide ik zijn boek met al mijn kracht dicht waardoor zijn vingers er tussen zaten. Eigen schuld, dikke bult. Aan het eind van de dag was ik blij dat ik weg mocht en allemaal haasten want mijn vriendin zou met me mee rijden, die is dus niet op komen dagen, kwartier voor niets gewacht. Ik kom thuis, heb ik ontzettende honger dus ik drink warme chocomel en eet een broodje en een banaantje, twee tellen later rol ik over de grond van de pijn door het eten. Waarnaar ik boven een kaars aansteek en daar mee zit te klooien, heel mijn bureau zit onder de verbrande lucifer restjes, én de vloer die ik gisteren had gestofzuigd en wat doet buikjelief? Die begint weer als een gek te kloten.

    En nee, een kruik, pittenzak oid hebben we niet en sowieso kan ik daar niet tegen. In bed liggen maakt me onrustig en ik verveel me als een gek. What to do? :W

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 15:52 ]


    Let it come and let it be

    Een warm bad, of een sterke kop koffie.
    En ook arme jij!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Goedzo. Vrouwen horen geen vertrouwen te hebben in mannen en mannen horen geen vertrouwen te hebben in mannen :Y)

    *kuch* Vrouwen horen geen vertrouwen te hebben in Alwin en mannen horen geen vertrouwen te hebben in Alwin :Y)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    *kuch* Vrouwen horen geen vertrouwen te hebben in Alwin en mannen horen geen vertrouwen te hebben in Alwin :Y)


    Vertrouw jij die ene player die 5 meiden per maand verslijt dan vertrouw ik die ene huppel die mijn naam niet eens kan onthouden :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Vertrouw jij die ene player die 5 meiden per maand verslijt dan vertrouw ik die ene huppel die mijn naam niet eens kan onthouden :Y)

    Euh, Al-... Al-... Aldi, heb jij een vriendin? -Gooit haar haren naar achteren en giechelt irritant-


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    ~Minder lang voor de spiegel staan. De starende blikken als je zin hebt je op te maken.
    [/i]

    Mannen staan gemiddeld langer voor de spiegel, volgens mij. x'd
    Dus het is overtuigend, meisje zijn is toch voordeliger.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Mannen staan gemiddeld langer voor de spiegel, volgens mij. x'd
    Dus het is overtuigend, meisje zijn is toch voordeliger.


    Ik heb niet eens een spiegel :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Countenance schreef:
    (...)
    Euh, Al-... Al-... Aldi, heb jij een vriendin? -Gooit haar haren naar achteren en giechelt irritant-


    Hangt ervanaf, ben jij mijn vriendin? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hangt ervanaf, ben jij mijn vriendin? (cat)

    Wìl je dat ik dat ben? (wbw)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Wìl je dat ik dat ben? (wbw)


    Laat me even zoeken naar een papieren zak voor op je hoofd...


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Laat me even zoeken naar een papieren zak voor op je hoofd...

    Die zit in mijn broekzak (cat)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Die zit in mijn broekzak (cat)


    Zet hem op dan :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Zet hem op dan :Y)

    Maar dan kan ik mijn vriendje niet sms'en dat het uit is! (no_chears)


    Let it come and let it be

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Mannen staan gemiddeld langer voor de spiegel, volgens mij. x'd
    Dus het is overtuigend, meisje zijn is toch voordeliger.

    Maar niet goedkoper :W


    Let it come and let it be

    Ik voel me ook kut, welkom bij de club.
    Ik ben schijnbaar een vriendenjattend persoon die ervoor zorgt door haar foto's dat anderen zich lelijk voelen.
    This is the best day.. EVER! (not) (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Haal aleve Feminax.
    Namelijk als je de pil slikt wil niet gelijk zeggen dat de pijn stopt.
    Ik zit namelijk ook aan pil, maar ik moet er gewoon aleve bij slikken omdat de pijn me anders te veel wordt.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.