• Okee, even ter verduidelijking....

    JA ik ben Nikki's zusjes
    JA ik ben het niet eens met bepaalde zaken
    NEE het is niet toevallig dat ik nu online ben
    NEE Nikki heeft mij niet gestuurd
    NEE val me hier niet meer mee lastig

    Dankje


    Don't judge a book on its cover

    deal with it

    het zijn toch maar woorden die we zeggen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ok


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oke


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik geloof er niets van :W
    Het is iets te toevallig dat je 2 keer online komt zodra nikki geband is. Tussendoor ben was je niet eens online geweest.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 21:30 ]

    Vind het wel weer typisch dat iedereen gelijk met vingertjes en beschuldigingen klaar staat


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Vind het wel weer typisch dat iedereen gelijk met vingertjes en beschuldigingen klaar staat


    Dat is het denk ik niet echt, maar het is meer dat het vorige topic gesloten is om de regel dat je geen topic mag maken over een ban - ik weet niet of dit echt zo is of wat dan ook, maar stel dat Nikki geband is omdat ze zei dat roze haar iemand niet stond, dan zouden de mods dat denk ik wel weten, ik zeg niet dat ik het er perse mee eens ben of niet tho maar ik snap de gedachten wel.


    obsessive rage

    Jezus, de mods hebben vast wel hun goede redenen gehad om d'r te bannen. Ze hebben alleen maar goede bedoelingen voor Quizlet. Dus ik vind het zeer en echt zeer lastig voor hun dat jij, nu "niet toevallig" op Quizlet komt zeuren en rel schoppen. Ja, ga maar lekker door en straks ben jij ook geband. Oh wait, dan heb je alleen maar meer redenen om te bitchen over de mods. Laat hun fucking alleen zeg. Nikki heeft erom gevraagd met d'r zeer fucked up Q verleden.

    Edit: trouwens, is het ook niet tegen de regels om een topics (voor jou topics) te maken over een ban? Of geld dat voor jou niet?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 21:35 ]


    -

    DarIing schreef:
    (...)

    Dat is het denk ik niet echt, maar het is meer dat het vorige topic gesloten is om de regel dat je geen topic mag maken over een ban - ik weet niet of dit echt zo is of wat dan ook, maar stel dat Nikki geband is omdat ze zei dat roze haar iemand niet stond, dan zouden de mods dat denk ik wel weten, ik zeg niet dat ik het er perse mee eens ben of niet tho maar ik snap de gedachten wel.


    Ik heb het meer over dat zij het zusje is van nikki en dat ze maar gelijk gestuurd moet zijn of dat het toevallig is of dat het nikki zelf zou zijn


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Poncho schreef:
    Jezus, de mods hebben vast wel hun goede redenen gehad om d'r te bannen. Ze hebben alleen maar goede bedoelingen voor Quizlet. Dus ik vind het zeer en echt zeer lastig voor hun dat jij, nu "niet toevallig" op Quizlet komt zeuren en rel schoppen. Ja, ga maar lekker door en straks ben jij ook geband. Oh wait, dan heb je alleen maar meer redenen om te bitchen over de mods. Laat hun fucking alleen zeg. Nikki heeft erom gevraagd met d'r zeer fucked up Q verleden.

    Edit: trouwens, is het ook niet tegen de regels om een topics (voor jou topics) te maken over een ban? Of geld dat voor jou niet?


    Dit gaat niet over haar ban, dit gaat over het even duidelijk maken van wat iedereen in hun reacties meld of vraagt, wilde gewoon even duidelijkheid stellen.


    Don't judge a book on its cover

    ¿


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Sigil schreef:
    Vind het wel weer typisch dat iedereen gelijk met vingertjes en beschuldigingen klaar staat


    idk in haar vorig topic zei ze toch dat woorden maar woorden zijn en anders negeer je ze toch gewoon


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Okee even duidelijkheid,

    NEE dit topic gaat niet over Nikki haar ban
    NEE wat jullie hiervan vinden boeit me ook helemaal niks
    JA dit topic is om duidelijkheid te stellen

    Dankje

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 21:40 ]


    Don't judge a book on its cover

    Tully schreef:
    ¿


    i wanna die with you once or twice.

    Het is fijn dat we daar nu dan duidelijkheid over hebben, maar vind je dat zelf niet wat overbodig? Je kan toch ook gewoon je ding doen op Quizlet?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JA we snappen het nu wel
    JA het is wel heel toevallig dat je online bent