• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld
    [naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.


    En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.

    Vragen mogen altijd gesteld worden aan sNiall


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Samuel Waters (sNiall)


    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)


    Idee is van: sNiall

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 19:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zoey
    'Niet mijn smaak,' zei ik. Ik mocht hem niet toen ik nog in het Quidditch team zat. 'Maar ik ben moe. Ik ga alvast naar de toren.' Ik ging staan en liep naar Percy Weasly.
    'Hey rode, wat is het wachtwoord?' Glimlachend keek ik hem aan. Ik was de enigste die hem Rode mocht noemen. Percy fluisterde het wachtwoord in. Ik glimlachte dankbaar naar hem en liep de grote zaal uit.


    Shit, je hebt gelijk.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 23:35 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Shit je hebt gelijk.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alison Dallas
    Ik blijf nog zitten, in de toren ga ik me toch vervelen. Ik neem een hap van het ijs en kijk de zaal rond.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Emily Donalds
    Op een rustig tempo loop ik naar de gryffindor tafel.
    "Hallo" zeg ik plof neer op Kyndall zijn schoot.
    Ik steek mijn hand uit naar het meisje langs hem "Emily Donalds, vijfde jaar" zeg ik met een glimlach.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Alison Dallas
    Ik kijk naar het meisje en glimlach.
    'Alison Dallas, maar ze noemen me Ali of Ali D,' zeg ik.
    Ik schud haar hand.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Emily Donalds
    "Oke" zeg ik en draai me dan weer terug naar Kyndall, "Je wangen zijn schattig" zeg ik met een glimlach en laat mijn hoofd op zijn schouder rusten.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Alison Dallas
    'Ik ga naar de toren,' zeg ik.
    Ik loop de eetzaal uit en loop naar Percy Weasley.
    'Wat is het wachtwoord?' vraag ik.
    Percy fluisterde het wachtwoord en ik knik dankbaar. Ik loop naar Zoey toe als ik haar zie en glimlach breed.
    'Hey,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Zoey
    'Zoey.' Ik draaide me en zag Oliver aankomen lopen.
    'Hoi,' zei ik. Ik bleef staan zodat hij me in kon halen. 'Moet je niet bij het diner zijn?' Oliver schudde zijn hoofd. 'Nee. Ik zag jou weg gaan. Ik moet je even spreken.' Ik keek Oliver vragend aan. 'Kom terug bij het Quidditch team.' Ik schudde mijn hoofd.
    'Nee,' zei ik. 'Afgelopen jaar ging ik nog maar net over.' Oliver schudde zijn hoofd.
    'Doe nou maar.' 'Oliver, ik ben niet goed dus waarom wil je dat?'
    'Hier om.' Opeens kuste Oliver me. Ik was zo verbaasd dat ik niks kon doen. Kyndall, dacht ik en ik duwde Oliver weg. Zonder iets te zeggen rende ik naar de grote zaal. Ik moest Alison spreken, of Kyndall. Maar tot mijn grote teleurstelling zag ik Alison niet. Daar in tegen zag ik wel Kyndall met een meisje op zijn schoot zitten. Ik was niet gauw jaloers, maar ik was zo in paniek dat ik jaloers werd. Ik voelde tranen achter mijn ogen prikken en rende weg. Ik haat je Kyndall, dacht ik. Zodra ik je zie maak ik het uit. Ik rende naar de toren en kwam daar Alison tegen.
    'Alison!' zei ik bijna huilend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alison Dallas
    Ik ren op Zoey af en omhels haar.
    'Wat is er gebeurdt?' vraag ik bezorgd.
    Heeft Kyndall haar dit aangedaan? Nee dat kan niet. Ik ken Kyndall en hij zou Zoey dit niet aandoen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Zoey
    'Ik was onderweg naar de toren. En toen kwam Plank en die vroeg of ik terug kwam naar het Quidditch team en toen zoende hij me. Ik wilde met je praten dus ik ren naar de grote zaal. Zit Kyndall daar heel klef te doen met een andere meisje.' De tranen rolde over mijn wangen. Ik haatte Plank, ik haatte die Miley en het meeste haatte ik Kyndall.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alison Dallas
    'Klootzak dat Kyndall is. Vertrouw hem niet meer,' zeg ik.
    Kyndall waarom doet hij klef met een ander meisje als hij met iemand als Zoey heeft?
    'En ontloop Plank,' zeg ik zacht.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Zoey
    'De eerst volgende keer dat ik hem zie dump ik hem.' Ik ging zitten terwijl de tranen nog steeds over mijn wangen rolde. 'En dat terwijl hij ooit mijn beste vriend was.' Het geweldige gevoel dat ik vanmiddag had was helemaal weg. Ik had nog niet eens een dag met Kyndall en hij deed me verdriet.
    'En Plank die trap ik de volgende keer in zijn klokkenspel.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alison Dallas
    'Goedzo,' zeg ik.
    'Jongens ze breken je hart dus waarom zouden we vriendjes nodig hebben als we beste vriendinnen hebben?' vraag ik.
    Ik praat niet meer met Kyndall.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Zoey
    'Klopt. Maar toch verbaasd het me. Ik had dit nooit van Kyndall verwacht. En ik zeg het niet graag, maar zelfs Matt was een beter vriendje.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alison Dallas
    'Dat snap ik Zoey. Dat denk ik nu ook,' zeg ik.
    Matt zou haar hart teminste niet zo breken. Niet zoals Kyndall het deed. Hoe kan Kyndall het ook maar over zijn hart krijgen om Zoey zo te kwetsen?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.