• Wel:
    - Tokio Hotel
    - Harry Potter
    - Beetje Justin Bieber

Niet:
    - Onbekende personen
    - One direction.

"Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

Misschien vind je deze story iets?:

Justin Bieber - Komedie, Drama, Romantiek

Klikje voor de story

Lees je ook Big time rush?

26 - 02 - '16

Sorry, ik doe alleen onbekende personen. Als je toch wilt lezen moet je mijn profiel maar eens bekijken... ik lees ook geen fanfic's, dus ik heb ook geen aanraders voor je.

A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

Mama I'm in love with a criminal. 'Bieber

Het is een badass Bieber story, maar hij is niet beroemd. (:

To infinity and beyond •

Scarecrow
    Emily O. Scarlett en Carlo Kannewasser zijn een koppel. Ze zijn gelukkig samen, maar iedereen weet hoe het afloopt met Carlo ... hoe vergaat het dan met Emily?
    Harry Potter moet en zal haar de verklaring geven voor die rare nacht waarin haar vriendje het leven losliet, maar Emily is daar nog niet klaar voor. Ze zakt weg in haarzelf en een fantasie die werkelijkheid werd, of was het omgekeerd?
    Emily belandt in een vreemde plaats, probeert om verder te gaan met haar leven. Dit lukt niet al te vlot als alles waar je in geloofde plots niet echt blijkt te zijn ...

Elke week verschijnt er een nieuw deel, van rond de 800 – 1000 woorden.

Marked and Bitten
    Één maand tijd, 30 dagen om hem voor te bereiden, 30 dagen die altijd uitgesteld worden. De wonden helen maar de druk verhoogt. Ook twijfel heerst. Meerdere vragen blijven constant branden in zijn geest. Hij snapte het niet, Fenrir was een vriend van de familie. Maar zijn de wonden erg genoeg en zal hij uiteindelijk veranderen?
    Is Draco bang genoeg om iets te doen dat voor hem onmogelijk lijkt en Remus Lupin om hulp te vragen?

De hoofdstukken zijn rond de 600 – 800 woorden met elke maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag een upload.

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

mijn verhaal is nu onbekende personen
    maarhet vervolg is fanfiction van justin bieber

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

We go to the future, about two generations. Harry and his friends are adult for a very long time. Their children are grown up too. We are now looking to their grandchildren. And Hedwig Weasley is one of them. And this year at Hogwarts she will never forget.
    Draco dormiens numquam titillandus
    ~
    Never tickle a sleeping dragon

Everyone makes mistakes. The trick is making them when nobody’s looking.

"You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

Mijn HP fanfic![url] http://www.quizlet.nl/stories/53201/past-or-present-hp-fanfic/[/url]

''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

Show the world who you really are (Fred Wemel)
    De Wemels en de Brighters wonen vlak naast elkaar, hun huizen zijn slechts gescheiden door een smal bos. Toch hebben ze nooit contact met elkaar, dit door het grote verschil tussen deze twee tovenaarsfamilies. De ouders haatten elkaar en hebben het hun kinderen verboden contact te hebben met het andere gezin. Maar hoe kun je een kind verbieden kennis te maken met een speelkameraadje dat zo dicht bij wonen? Alexandra Brighter- ook wel Alexi genoemd- en haar nichtje, June, worden in het geheim bevriend met de tweeling van de familie Wemel: Fred en George. Maar wat als ze alle vier naar Zweinstein gaan? Haar ouders verwachten dat ze in Zwaderich terecht zal komen, maar dat zou betekenen dat ze nooit contact op zou mogen nemen met haar twee beste vrienden. Is er een keuze mogelijk?

Dit verhaal is afgelopen en heeft een vervolg dat ook bijna is afgelopen.

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Smile ft. Tokio Hotel

Converse wordt verlaten door haar grote liefde en heeft net haar leven weer een beetje op de rails. Totdat ze een nieuw baantje krijgt aangeboden...

-Afgelopen met een vervolg dat nog loopt.

[ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 19:27 ]

Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

"Ik loop de school binnen. Het koude kille schoolgebouw. De plek waar ik liever nooit van mijn leven kwam. Net als thuis. Als je het thuis kon noemen. Nergens was ik veilig, ik moest altijd op mijn hoede zijn. Nee, het leukste leventje had ik niet." -Chloe Katherine Night

Een leuke, bijzondere story die je niet vaak tegen zult komen :] <3

Mijn Harry Potter verhaal met George Weasley!
    http://www.quizlet.nl/stories/64229/taking-chances--george-weasley/

I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

Midnight City -Fred Weasley.

Aileen word in 1995 geboren in Valencia, een klein Stadje in Spanje. Haar leven lijkt rustig te verlopen totdat er rare mensen hun vredige stadje binnendringen en mensen vermoorden. Dooddoeners, zo noemen deze mensen zich. Bloed vloeit. Geschreeuw dringt de eens zo vredige straten binnen en kleurt de stenen rood. Aileen word gedwongen te vluchten en om haar familie alleen te laten. Maar wat als ze hulp krijgt van een onbekend persoon die haar een totaal nieuwe wereld laat zien?

De beschrijving is nog een beetje vaag, maar langzamerhand heeft het verhaal steeds meer vorm :]

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

CH schreef:
    Midnight City -Fred Weasley.

(...)

De beschrijving is nog een beetje vaag, maar langzamerhand heeft het verhaal steeds meer vorm :]

Lijkt me grappig om te lezen , maar dat komt om dat mijn tweeling zus Eileen heet en dat spreek je het zelfde uit. *gaat nieuwsgierig kijken*

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Caught in a tornado [TK] ->
    KLIK

Bill Kaulitz, a killer. ->
    KLIK

You kinda fucked up my life, BK. ->
    KLIK

Against the love, against the fight [TK] ->
    KLIK

(met vervolg enzo =D)

Zo, ik hoop dat je ze wil lezen (:

:Y) Had ik niet op mijn ipod gezeten, had ik er een mooie omschrijving bij gedaan, het spijt me van niet, maar toch hoop ik dat je ze wil lezen (:

I changed.