• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?

Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Maysilee Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Maysilee Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

Meld het even als je naamveranderd is via een pb

Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)

*Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120009&page=1
    RegelTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120314&page=last&message=175
    (De nieuwe naam van de RPG is Defending Olympus ;))

[ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:56 ]

I'm finally back, Finally after a Year break

Hersea - Paladijn (Engel)
    Ik voelde ook de druppels en greep snel uit mijn tas een uitklapbare paraplu. Ik stak hem meteen op om ons te beschermen tegen de regen. 'Inderdaad we moeten opschieten ik denk dat over. 10 minuten de winkels dichtgaan.' Zei ik om te informeren. Ik liep met ze mee naar de winkels waar ik Sarina in de verte zag met een andere halfgodin. Even wist ik een vraag. 'Hoe oud ben je Lene? En waarneer wordt je de volgende leeftijd?' Vroeg ik interesserend

[Laat haar plz over een aantal weken 17 worden dan hebben we Actie :P]

Arlené Emily McMahon- Halfgodin
    "Ik krijg een andere kamer en die wil ik verven" zeg ik met een glimlach.
    Mijn vader had belooft dat ik op mijn 17de verjaardag een nieuwe kamer krijg en mijn verjaardag is al bijna.
    "Ik ben nu 16 en over 6 dagen ben ik jarig" zeg ik eindelijk 17 geen gezeur meer van mijn vader gewoon lekker mijn eigen gang gaan.

[ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 14:11 ]

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

De adem stokte in mijn keel. Over 6 dagen al?! Mijn ogen stonden verschrikt en ik zende meteen met telepathie naar Athene toe. 'Meesteres over 6 dagen al. Over 6 dagen zal ze 17 worden. Dan zullen de wezens van Hades haar ruiken. Wat moet ik doen meesteres?' Telepatheerde ik bijna wanhopig. Lene mocht net dood gaan of een slaaf van Hades worden. Om mijn zielige gezicht weg te vegen kwam er een vraag in me op dat een glimlach op mijn gezicht maakte. 'Welke kleur ga je je kamer verven?' Zei ik enthousiast. 'Train haar ze maakt anders geen schijn van kans.' Zei mijn meesteres tegen me door Telepathie. Ik begreep haar, maar zei niets terug. Ik ging haar trainen. Een sport leren.

Arlené Emily McMahon- Halfgodin
    Rustig denk ik naar ik heb helemaal nog niet na gedacht over een kleur, "Licht blauw, net zoals de wolken" zeg ik met een glimlach.
    Wolken hebben een mooie kleur, ik ben geen meisje dat alles in het roze moet hebben.
    Eindelijk zijn we bij de winkel aangekomen, ik trek een paar keer hard aan de deur maar hij gaat niet open.
    Verbaasd kijk ik naar Helena, hij is toch niet dicht?

Liam Oliver Pryst

Het regende buiten maar ik besloot niet te rennen. Ik was toch al doorweekt dus of ik nu ging schuilen of niet het zou niets helpen. Ik keek naar mijn schoenen terwijl ik door bleef lopen. Mijn handen diep in mijn zakken gestoken en kletsnat door de regen. Wat een geweldig begin van de dag..

'Lichtblauw is echt een geweldige keuze.' Zeg ik vrolijk. Ze trekt aan de deur, maar krijgt hem niet open. 'Hij is toch niet dicht?' Vraagt ze verbaasd aan me. Ik trek aan de deur en klop er even op. Geen reactie. Ik klop nog is, maar dan wat harder. Een man met een bril komt naar voren. 'We zijn gesloten..' Klinkt zijn stem nors. Ik grom. Hoe durft hij. 'We hebben maar 1 blik verf nodig meneer.' Smeek ik terwijl ik, alleen voor mij zichtbare, Goude poeder op hem afstuur. Hij is even in mijn macht en hij knikt. De deur gaat langzaam open. 'Goed dan, maar jullie zijn de laatste.' Zegt hij nogsteeds niet echt blij. 'Pak de verf maar.' Zeg ik tegen Lene terwijl ik een kort duwtje in haar rug geef.

Lucifer Blight Dwades

Hij observeerde al de mensen in het cafeetje, en zag een verliefd stelletje zitten. 'Ugh', gromde hij naar de jongen, en zag hem voor zijn eigen ogen met zijn hoofd op de tafel vallen. Het meisje begon hysterisch te gillen, en Lucifer ging vrolijk met zijn stoel lopen wippen. Daarna nam hij nog een slik whisky, en staarde naar het meisje bij de open haard.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

[Ff iets extra's als een rol niet bezet is, mag je die in je eigen rol besturen ook al het jou rol is. Als iemand anders de rol heeft, mag je deze niet besturen zonder toestemming van diegene ;)]
    Athene
    Ik kijk door de spiegel en zie de zoon van Zeus. Waaromclaat Zeus het regenen. Ik ren naar hem toe en spreek hem boos aan. 'Zeus laat de zon schijnen.' Grom ik boos. 'Je kind raakt helemaal doorweekt en mijn kinderen. Toen is een beetje medelijden.' smeek ik hem. Hij keek bedenkelijk en pakte zijn bliksemding. Hij trok de regen in zijn hand en stopte het in zij bliksem ding. 'Dankje Zeus.' Prefelde ik. Ik keek in de spiegel en zag dat de regen stopte. Zeus vloog weg en ging de mensen wereld in natuurlijk als een Adelaar. Hi jou zeker zijn zoon zien. Ik niet en hij wel! ik gromde hard.

[ben er weer, waar kan ik inspringen??]

Do it scared, but do it anyway.

Arlené Emily McMahon

Ik laat mijn ogen een keer over de winkel gaan en weet daarna al meteen waar ik moet zijn.
    De leraren op school zijn altijd altijd verbaasd over hoe snel ik iets weet.
    Vrolijk loop ik richting de potten en pak er twee potten blauwe verf, dat zou toch wel genoeg zijn?
    Ik reken snel af en loop dan terug naar de deur.
    "Zullen we anders nog iets gaan drinken in het café" vraag ik en glimlach, ik heb nog geen zin om naar huis te gaan en mijn vader onder ogen te kommen.

natas
    Blijkbaar hield het wel heel snel op met regenen. Eigenlijk was Natas er niet zo blij mee. Op de een of andere manier voelde het natuurlijker als het regende. Maar daar wou ze het liefst niet aan denken. Dalijk begon ze nog te geloven in de onzin die haar moeder beweerde. ´Laat maar´ zei ze kort op de suggestie om te schuilen. Natas wou weer verder lopen maar keek niet boven haar dozen uit. Oppeens botste ze tegen een jongen (liam). Van de schrik viel ze op de grond en liet ze de twee dozen vallen. ´Shit´ zei ze zachtjes.

Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

Arya Rana Debris
    Ik voel ogen op mijn lijf branden en word er nerveus van waardoor ik mijn glas laat vallen. Druppels cola maken mij en de vloer rondom me opnieuw nat, en plakkerig. Haastig buk ik me om de scherven op te rapen. Ik voel een kristallen pijn door mijn vinger snijden en zie hoe enkele druppels van mijn bloed zich mengen met de gemorste cola.
    "Godver!" roep ik kwaad terwijl ik mijn vinger naar mijn mond breng.

[ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 14:38 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Inkheart schreef:
    [ben er weer, waar kan ik inspringen??]

[Je kan er bijspringen bij Hersea en en Arlené. Je kent Hersea als iemand die je leert vechten oke? Maar ik moet ff naar mijn opa en oma misschien ga ik daar weer verder maar die kans is klein door mijn vader. Terorrrr xD]

Lucifer ~ Zoon van Hades

Lucifer stond op, en liep elegant naar het meisje toe, wat probeerde het bloeden van haar vinger te stelpen. 'Probeer dit', glimlachte Lucifer bar onschuldig, en bood haar wat ijs uit zijn drankje aan, gewikkeld in een stuk stof.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

[Ashmore je krijgt ff toestemming als ik niet terug kom om Hersea te besturen. Zolang je haar maar geen paladijn laat worden. Je kan haar besturen in jou personage. J mag me laten antwoorden enzo en u laten beschermen. Zolang ik maar niet doodga ;)]