• O gosh ik droomde zo eng zonet (viel in slaap onder het lezen x'D)

    Ik droomde dat ik vast zat in een oud huis en dat alles in de fik stond, en dat er een zakenman achter me aan zat met zo'n papieren zak op z'n kop waar een smiley op stond getekend. Ik wou in de lift, en ik zag hem op mij afrennen terwijl de liftdeuren langzaam dicht gingen, en toen stak hij zijn arm met een mes door de liftdeuren en werd ik wakker. T_T Talkin' bout scary. D:

    Zoiets, maar dan een smiley face:



    Wat is de engste nachtmerrie die jullie je nog kunnen herinneren?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    De film heet insidious demon!

    Ik droomde een keer dat ik alles wilde opbiechten aan mijn ouders. Maar toen werden mijn ouders zo kwaad dat ik helemaal instortte en uiteindelijk ging ik dood en er kwam niemand op mijn begrafenis.


    26 - 02 - '16

    Ik heb deze week een nachtmerrie gehad (eerste in hoeveel jaar?) Het is de enigste die ik me herinner.

    We waren in de les. Er zat een seriemoordenaar in de school, maar de lessen gingen gewoon verder.
    Dat was normaal (in mijn droom) De bel ging en ik, Tysha en nog enkelen gingen naar het lokaal dat wij les hadden. De deur was op slot dus bleven we wachten. Onze leerkracht Nederlands kwam de deur opendoen en wou naar binnen gaan. Toen zag ze iets verschrikkelijks (ik zag het niet) en haar gezicht! - ze schrok hard, en Tysha (of Julie of een klasgenoot) wou kijken wat er was. Zij ook terug zo hard geschrokken!
    Het was een jongentje uit het derde jaar die vermoord was, de derde al. De moordenaar had een soort ritueel om eerst die persoon te contacteren (tv, pc, gsm) en als je de tv wou uitzetten, sprong hij gewoon terug aan. De school wist dat. Als ik daaraan dacht, zag ik een oude man voor me-grijs, weinig haar. En een foto van twee jonge vriendinnen. (dat weet ik niet wat het ermee te maken heeft)
    We liepen dus in de overdekte ruimte (speelplaats) toen Tysha haar gsm afging. Ze nam op. Een jonge rappende stem kwam uit de telefoon. In paniek sloeg ze hem toe, maar nog geen twee seconden later sloeg hij terug aan. Ik weet nog altijd de melodie van de rap -brr- Toen werd ik wakker, gelukkig!

    Wat dan nog het ergste was dat ik gedroomd had dat dat afspeelde op de dinsdag - de dag waarop we het eerste uur na de middag juist in dat lokaal zaten, het lokaal waar de derde moord was. Ja, ik had gedroomd dat dat ging gebeuren die dag. Kan je jezelf voorstellen hoe enthousiast ik was die dag om naar school te gaan? :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Das best creepy xD

    Ik heb niet zo vaak nachtmerries eigenlijk... Ja soms.. dan droom ik dat dierbaren dood gaan :( Niet heel leuk om te dromen...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb nu dus een reeks dromen dat ik al mn vrienden en familie 1 voor 1 dood );


    the world is filled with people that we dont understand

    Ik droom veel te veel enge dingen. Mijn engste was vermoedelijk eentje waarbij ik in van alles steegjes ging gaan lopen, terwijl er groep achter me aan zat met messen.


    Tears are words the heart can't say.

    Ieh, dat klinkt eng.
    Ik heb de laatste tijd iedere nacht dromen, maar dat is meestal een droom die eerst heel leuk is, en dan heel eng wordt.
    Laatst zoende ik met Jamie Campbell Bower, en ging toen Bella van Twilight dood en zag je haar net als in Breaking Dawn daar helemaal dood liggen, en stroomde er liters bloed uit haar keel O_o


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    DSTYLES schreef:
    De film heet insidious demon!


    Oo, die heb ik ook gezien, hij was fucking eng. D:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    DSTYLES schreef:
    De film heet insidious demon!

    Je bedoeld Insidious! (: Sorry dat ik het zeg maar die film is echt niet eng. Eerder lachwekkend hoe belachelijk hij is.
    OT: Ik geen nachtmerries die ik kan herinneren.


    comfort in c h a o s

    Ik had een keer gedroomd dat er werd aangebeld en ik opendeed, maar het was een man die ik niet kende. Ik wilde de deur dichtdoen maar hij kwam binnen, ik gilde en mijn moeder en zus kwamen naar beneden, maar ik rende de trap op en hij rende me achterna. Het was niet zo heel eng, maar mijn moeder of zus deed niets en die paniek was heel erg.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    DSTYLES schreef:
    De film heet insidious demon!

    Insidious. Mijn zus & moeder moesten lachen om die film =3

    Ik heb nog nooit een nachtmerrie gehad.


    Ex astris, sciencia