• Ik heb echt haar uitval ofzo..
    als ik s'ochtens me haar kam dat kam ik er wel 30 haren uit of miss wel meer!
    en overdag vallen er ook super veel uit!
    dat is toch niet normaal?
    weten jullie wat dit is?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    ailoveejoee.

    Dat heb ik ook heel erg.
    Ik moet regelmatig mijn kamer stofzuigen, mijn grond ligt altijd helemaal onder de haren. bah


    Ivar Oosterloo.

    Dat is geen haarverlies, dat is normaal. Zeker als je dik haar heb. Ik haal mijn hand een keer door mijn haar en ik heb er zo 10 haren mee, laat staan als ik het kam.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat is normaal ik heb me haar nu wat korter dan eerder dus minder haren in me kamer :'D. Mensen verliezen honderden haren per dag het is dus gewoon normaal.


    Shoganai i ne~

    Heb ik ook...
    Ack boeien, ik heb nog een bos haar hangen elke dag. :) Krijg er zelfs complimenten over.

    Stress?


    26 - 02 - '16

    Het kan aan het seizoen liggen, stress of een tekort aan iets. Geen zorgen dus. c:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb dat ook, grotendeels afkomstig door stress of iets dat je tekort hebt.


    Tears are words the heart can't say.

    Je lichaam moet wennen aan het nieuwe weer en je mag toch nog 70 haren extra verliezen x'D


    Today will be Girl's Day party with you~

    Chimera schreef:
    Je verliest honderd haren per dag dus het is heel normaal.
    Hoewel het wel storend kan zijn als je (zoals ik) heel lang haar hebt... Ik vind ze echt overal terug. >>

    Ja idd zo irri, en het komt idd door het weer, mijn haar en ik haten dit weer c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Maitresse schreef:
    Ik heb dat ook...als ik nog maar met mijn handen door mijn haar ga, heb ik al een hele pluk vast.
    Niets om je zorgen over te maken...
    Ik heb het met momenten echt super hard, maar andere keren weer niet.
    Je gaat heus niet kaal worden...
    Een oorzaak kan dus inderdaad vitaminen te kort zijn, stres of gewoon seizoenswisseling.


    comfort in c h a o s

    Gregory schreef:
    Ik heb het ook, blijkt vitamine gebrek te zijn, terwijl ik echt genoeg groenten en fruit eet. :W

    Vitaminen zitten niet alleen in groenten en fruit hé. Ik had bv. een tekort aan vitamine D wat geproduceerd wordt door zonlicht. En mss eet je alleen maar een bepaald soort fruit/groenten waar alleen vitamine A inzitten terwijl er in andere fruit/groenten vitamine C zitten. ;)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 10:16 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik had dat ook, maar het ligt waarschijnlijk aan het seizoen en je krijgt snel weer nieuwe haren erbij. ;P
    Heb je wel echt van die kale plekken.. Dan moet je je wel zorgen maken en sowieso naar een arts gaan.


    Ik wil een tuin vol egels

    Het is in elk geval niets om je zorgen over te maken, een beetje haarverlies is heel natuurlijk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je hebt zoveel haar, je wordt niet zomaar kaal. (krul)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Defensive schreef:
    Dat heb ik ook, maar dat is al mijn hele leven zo dus ik maak me er geen zorgen om. Overal laat ik haren achter, meer dan anderen, maar ik heb ook meer haar dan de meesten.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.