• Ik merk dat ik altijd buiten de groep val. Ik praat niet zo heel graag/vaak, want dat hoef ik gewoon niet. En daardoor heb ik het gevoel dat ik net buiten de groep val, omdat ik nooit praat, altijd stil ben en vaak anderen achterna loop omdat ik zelf nooit een idee heb waar ik heen moet lopen. Kan iemand zeggen of het daardoor komt, of me iig tips geven waardoor ik weer iets in de groep val? X


    I'd rather die than be famous.

    Het is best wel lastig als je niet veel praat, dat mensen minder met je omgaan. Je zult denk ik wel ietsje socialer moeten worden, okal is dat misschien lastig.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Unnoted schreef:
    Dat heb ik ook! :')

    Ik ben ook heel stil rondom mensen die ik niet goed ken. Maar bij mij werkt dat dan anders, op een een of andere manier maak ik zo ook vrienden.
    Je straalt rust uit, en sommige mensen vinden dat fijn.
    En wat anderen ook al zeggen: Geef soms gewoon je mening. Er zijn altijd wel mensen die willen luisteren. ;)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen