• Hoe?... niet dat ik hem leuk vindt.
    Die klus is al geklaard. Maar hoe, vertel ik hem over mijn favoriete film allertijden?
    The Lion King
    ik ben 17, hij 21... gaat hij me kinderachtig noemen? hoogstwaarschijnlijk...
    Maar in een relatie heb je geen geheimen, dus.. Hoe? hoe vertel ik hem dit?
    help xD
    gewoon zeggen dat het een vorm van accepteren is?


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    Vertel hem dat je het keek toen je kleiner was en dat je het verhaal opzich erg aangrijpend vond.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gewoon vertellen.
    The lion king is een Mooie film wie weet vind hij dat ook.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Euhm... Mijn mama is 34 en Lion King is haar favoriete film, nooit problemen mee gehad. Het is maar een film, hij zal het vast niet erg vinden. Misschien eens grijnzen, maar dat is zo erg niet?


    Olive

    Disney is ageless.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    hij zal je echt niet kinderachtig vinden omdat jij die film leuk vind
    ik kijk soms nog naar Samson en Gert, en ik ben 19, haha
    dus je kan het hem gwn vertellen

    Gwn zeggen, zo raar is dat toch niet.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik snap het probleem niet echt. Ik heb best wat kinderachtige gewoontes, hebben mijn vriendjes nooit problemen mee gehad. Hoewel dat opzich ook kan komen omdat ze zelf nogal kinderachtig waren :W


    i put the fun in funeral

    The Lion King's awesome, just tell, I think he'll love you even more because you were honest


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    haha oke dankje allemaal xD
    jah ben nogal zenuwachtig xD vele vrienden ontlopen me ervoor o0


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    Dat is juist grappig, niet raar.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als hij je kinderachtig gaat vinden vanwege die film is 't zelf nog een kind.
    Seriously, don't bother about that.


    No growth of the heart is ever a waste

    The Lion King is niet leeftijdsgebonden & tijdloos :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het zou mij dus echt helemaal niets uitmaken wat iemands lievelingsfilm is, ja ik vind het wel leuk om te weten, maar daardoor zou ik niet een persoon minder respecteren of zo. Just tell him(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    vraag eerst wat zijn favo film is. en dan vertel jij de jouwe. en de vertel je waarom je dat vind.
    Ik denk niet dat hij het erg zal vinden.


    Danmarks Dynamite.

    Rizardo schreef:
    Disney is ageless.


    There's power in the words you whisper.