• Kan iemand me zeggen met welk programma je tekst op een gif kan zetten? Ik ben namelijk bezig met een cover voor mijn story, en zou graag een gif met de titel van mijn verhaal er op hebben. Alvast bedankt! (:

    Als iemand dat voor mij kan doen:
    het gaat om deze gif:


    en de tekst die erop moet is: Dear Harry,, in handgeschreven/sierlijke letters.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik doe dat met photoshop cs4, maar ik maak mijn gifs zelf ik weet niet hoe het op een bestaande gif moet sorry ;s


    The soul needs autumn.

    Cherish schreef:
    Ik doe dat met photoshop cs4, maar ik maak mijn gifs zelf ik weet niet hoe het op een bestaande gif moet sorry ;s

    En kost dat programma geld, of niet? (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sheeran schreef:
    (...)
    En kost dat programma geld, of niet? (:



    ja, heel veel geld...


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik zal een poging wagen :)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    doohickey schreef:
    (...)


    ja, heel veel geld...

    Ah, dayum. ):


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sheeran schreef:
    (...)
    En kost dat programma geld, of niet? (:

    Je kan misschien via piratebay ofzo downloaden ? Ik heb het gratis van iemand gekregen die eigenlijk in de computer wereld werkt en die programmes gratis kon krijgen, maar normaal kost het echt véél


    The soul needs autumn.

    Ancient schreef:
    Ik zal een poging wagen :)

    Dankje! (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Je gaat naar je lagen, selecteert de eerste of de laatste, je zet je tekst op het plaatje zelf en dan staat ie er volgens mij automatisch bij alle andere frames er ook op.
    Het is al een tijdje geleden, dus ik weet niet zeker of je het eerste of het laatste frame moest selecteren.


    Caution first, always.



    Bedoelde je zo? Ik kan het ook anders doen. Zo dat de tekst zo "geschreven" wordt. Sorry voor het zwarte randje, maar anders kon je het niet lezen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ancient schreef:



    Bedoelde je zo? Ik kan het ook anders doen. Zo dat de tekst zo "geschreven" wordt. Sorry voor het zwarte randje, maar anders kon je het niet lezen.

    Ja, dat is goed, maar zou je het misschien wat meer in het midden en wat groter willen doen? En als je het in een zichtbare kleur zou kunnen doen, ben je echt geweldig! Hoe heb je dat trouwens gedaan? (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    SHERL0CK schreef:
    Je gaat naar je lagen, selecteert de eerste of de laatste, je zet je tekst op het plaatje zelf en dan staat ie er volgens mij automatisch bij alle andere frames er ook op.
    Het is al een tijdje geleden, dus ik weet niet zeker of je het eerste of het laatste frame moest selecteren.

    Het probleem is dat ik de gif niet zelf heb gemaakt. c:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ga ook even proberen.


    comfort in c h a o s

    Sheeran schreef:
    (...)
    Ja, dat is goed, maar zou je het misschien wat meer in het midden en wat groter willen doen? En als je het in een zichtbare kleur zou kunnen doen, ben je echt geweldig! Hoe heb je dat trouwens gedaan? (:


    Photoshop.
    Andere kleur was niet mooier, sorry. Maar nu kan je het ook lezen?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Austen schreef:
    Ik ga ook even proberen.

    Ah, dankje! Welk programma gebruik je? :3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ancient schreef:
    (...)

    Photoshop.
    Andere kleur was niet mooier, sorry. Maar nu kan je het ook lezen?


    Oeh, die is goed! Ik ga afwachten wat de andere(n) doen, maar ik vind deze al heel erg goed! (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."