• Weasley fetish :Y)

    als je er een hebt even reageren? :}


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik heb er 1 over fred, kijk maar op mijn profiel.

    -is te lui om link te zoeken- (bloos)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Dankjewel(flower)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik ben net een story begonnen dat een George Weasley-lovestory gaat worden :Y)

    Het is wel een vervolg, maar misschien heb je "Underneath the sky" toevallig gelezen (cat)
    Anyway, the story.


    -

    Leeeeuk. :Y) dankjewel dat je toch nog reageert :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    JEEEEEEEEEEEEEEJ dat is precies mijn vakgebied :Y)
    lopend: The life of a Weasley


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Hedwig Wemel is de kleindochter van Ron en Hermelien Wemel, de dochter van Hugo Wemel. Haar vierde jaar op Zweinstein begint zoals altijd, met veel gezelligheid, vrienden en familie. Maar na een paar weken gaat het mis. Sinds Sem, één van haar vriendinnen een vriendje gekregen heeft, gedraagt ze zich vreemd en trekt zich steeds meer terug. Waar is ze toch altijd? en waarom doet ze zo koel tegen haar beste vriendinnen? Als ook Hedwigs andere beste vriendin verliefd wordt, op Hedwigs twéélingbroer nog wel, loopt het totaal uit de hand. Het vriendinnengroepje dreigt helemaal uit elkaar te vallen, en dat net op het moment dat ze elkaar het meest nodig hebben.
    En dan verdwijnt Sem plotseling helemaal. Wat moeten ze doen?

    Everyone makes mistakes. The trick is making them when nobody’s looking.


    afgelopen: My life as a normal girl on a normal school in a (not) normal world | Ron Weasley


    Myrthe Aalsbeek heeft de eerste vier jaar van haar schooltijd op Beauxbatons gezeten. Maar als haar ouders naar Engeland verhuizen, moet ze het vijfde jaar opnieuw beginnen op Zweinstein.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Show the wordl who you really are [Fred Wemel]
    Het verhaal is afgelopen, maar er is een vervolg bezig. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Emh, ik weet niet wat je er van vind maar dit is mijn story;;
    http://www.quizlet.nl/stories/82763/our-love-is-changing-fred-wemel/


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can