• Ik heb gedroomd dat ik bruidsmeisje was op het huwelijk van een vriendin van mij en haar vriend. Gek genoeg heb haar al langere tijd niet meer gezien maar haar gisteravond wel eventjes gesproken over de telefoon. Ze vertelde me dat haar vriend geheimzinnig doet en zij denkt dat hij haar ten huwelijk gaat vragen op de dag dat ze vijf en een half jaar samen zijn, Volgende week zaterdag dus.

    Maar in mijn droom liep de bruiloft niet goed af.
    Op het moment dat de priester zie 'Ik verklaar juilie tot man en vrouw' veranderde mijn vriendin in het meisje waar we beiden een hekel aan hebben.

    Ik weet echt niet wat ik er van moet denken..

    tja, ik denk niet dat je er druk om moet maken. dromen zijn de meest vage gedachtes die 's nachts heb.


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Mijn advies is om je ogen open te houden voor dat meisje


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    het was een droom/nachtmerrie <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    het was een droom/nachtmerrie <_<


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb ook soms 'moeite' om dromen/nachtmerries niet te geloven.
    Maar tot nu toe zijn ze nog nooit uitgekomen (;
    Dus je hoeft je volgens mij ook helemaal geen zorgen te maken..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heel vaag..


    We accept the love we think we deserve.