• Hier worden alle berichten geplaatst
    tussen [ ] is voor offtopic



    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=119542


    Eigenaar: MissDreams
    Mede-eigenaar: pradaa

    Avatar Rollenlijst

    Belangrijke personages.
    Aang bezet door Stormcloak 2x
    Katara bezet door pradaa 3x
    Sokka bezet door pukkelxding 2x
    Zuko bezet door BleuEyesGirl 3x
    Ozai bezet door Stormcloak 2x
    Toph bezet door
    Iroh bezet door
    Azula bezet door Maitresse 2x
    Zhao bezet door
    Prinses Yue bezet door pradaa 3x
    Long Feng bezet door
    Ty-lee bezet door
    May bezet
    De Aardkoning bezet door
    Koning Bumi bezet door
    Meester Paku bezet door
    De Graaf bezet door
    Langschot bezet door
    Smellerbee bezet door
    Jet
    Bliksem-Bliksem Boemman bezet door
    Suki bezet door Vianna
    De Kolenman bezet door
    Hama bezet door

    Verzonnen.

    Luchttempel.
    Apli Ishai bezet door Bronte
    Annah bezet door BleuEyesGirl 3x

    Aarderijk.
    Ayushi bezet door pradaa 3x
    Dayleigh bezet door SuperCookie

    Waterstam.
    Izumi Mizu No On’nanoko bezet door MustacheMe 2x
    Eliada Azra bezet door Maitresse 2x
    Kumo Aoi Sora bezet door MustacheMe 2x
    Lucine Rolance bezet door MissDreams 2x

    Vuurnatie.
    Zohia Nomenza bezet door MissDreams 2x
    Layra Mayran bezet door BleuEyesGirl 3x
    Miyuki bezet door [q]pukkelxding[/b] 2x
    Rollenlijst gemaakt door PurpleSea ©.

    regels;
    -Als je niet normaal kan doen tegen andere leden of je bemoeit met hun stukjes krijg je 1 waarschuwing
    -Als je denkt dat je alles kan veranderen, datkan niet! dan met je (mede-)eigenaar zijn!
    -Niet schelden of bedreigen.
    -Als je 3 waarschuwingen hebt gehad en 1 van deze regels weer overtreed wordt je uit de RPG gezet en mag je niet meer meedoen.


    Mensen met waarschuwingen:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2011 - 17:37 ]


    Life is hard and then we die

    Migaela
    ‘Je bent leuk, Sokka. Zo zeggen mensen dat hier toch?’ Glimlachte ze met een kleine frons tussen haar wenkbrauwen.
    Straks had ze het weer helemaal fout.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ~ Sokka
    "Hahaha, dat zeg je tegen iemand als je diegene wel ziet zitten inderdaad. Zie je me zitten dan? Lijkt me sterk, want ik lig." Ik grinnikte. Wat was het toch een schatje.


    Life is hard and then we die

    Migaela
    Ze luistert aandacht naar de uitleg, en port hem dan om zijn opmerking, gevolgd door haar tong-uitsteek actie.
    ‘Dan.. Vind ik je wel leuk.’ Glimlacht ze uiteindelijk terwijl zezijn handen vastpakt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ~ Sokka
    "Ik vind jou ook wel leuk, je bent een heel mooi meisje." Ik streelde zonder te kijken zachtjes over de bovenkant van haar handpalmen. Ze waren zo zacht, ze voelden zo onschuldig aan. Ik kon me niet voorstellen dat ze met deze handen tegen het kwaad moest gaan vechten.


    Life is hard and then we die

    Migaela
    Ze lachte zachtjes om zijn woorden, en het gekriebel aan de binnenkant van haar handen.
    ‘Bij nader inzien heb ik betere woorden.’Glimlachte ze zacht, waarna ze haar hoofd even schudde.
    ‘Ik hou van je.’


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ~ Sokka
    Ik schrok van haar woorden. Niet omdat ik niet wilde dat ze het zei, maar omdat ik het niet verwacht had. Ik moest wel bekennen dat ik hetzelfde voelde, ook al kende ik haar nog maar zo kort. Soms had je dat gewoon, soms wist je dat je de juiste persoon voor je had, dat je echt wat aan diegene had. Soms had je al een band voordat je diegene kende. Misschien waren het hogere krachten?
    Ik realiseerde me opeens dat ik nog niets gezegd had. Ik kroop wat dichter tegen haar aan.
    "Ik hou ook van jou Miga"


    Life is hard and then we die

    Migaela
    Ze glimlachte, en voelde de warmte op haar wangen branden.
    Ze bloosde, gezien zijn woorden toch enigszins vlinders tegen haar buikwand lieten drukken.
    ‘Waarom is er toch geen fatsoenlijk bed in de buurt als je er een nodig hebt?’ Grinnikte ze zachtjes, terwijl ze met haar vingers zacht langs zijn lippen streek.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ~ Sokka
    Ik trok even mijn wenkbrauw op. Doelde zij nou op wat ik dacht dat ze doelde? Haar gezicht zij van wel, maar wat nou als ik haar verkeerd begreep. Ik besloot het spelletje maar mee te spelen.
    "Ben je zo moe dan meisje?" Ik zette mijn stoutste blik op en streek met mijn hand langs haar lichaam.


    Life is hard and then we die

    Migaela
    ‘Zie ik er moe uit?’ Grijnsde ze met een geplooid gezicht, tot zijn vingers zachtjes langs haar zij gleden, en ze moeite moest doen om haar ogen niet genietend te sluiten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ~ Sokka
    "Nee, niet dat ik weet, daarom vroeg ik me ook af waarom je een bed zou nodig hebben" Ik gluurde even stiekempje naar beneden om de rest van haar lichaam te bewonderen. Ze was echt een engel zo mooi.


    Life is hard and then we die

    Migaela
    ‘Jij bent een jongetje, ik een dame. Gaat er al een belletje rinkelen?’ Glimlachte ze met een tevreden glimlachje.
    Zijn blik liet haar opnieuw blozen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ~ Sokka
    "Het doet me denken aan een liedje ja, maar verder." Ik duwde speels tegen haar schouder, om haar op die manier voorzichtig op haar zij te krijgen. Ik drukte me tegen haar rug aan om haar vervolgens weer te strelen. Zou ik haar nu pesten? Ik hoopte van wel, want dat was de bedoeling.


    Life is hard and then we die

    Ik neem je mee ^^

    Migaela
    Ze beet op haar onderlip, om nog enigszins wat controle over haar lichaam te krijgen. - iets dat een hopeloze poging was, gezien alles om Sokka smeekt - en stak toen haar tong uit.
    ‘Jij bent oneerlijk.’ Mompelde ze kinderlijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ~ Sokka
    "Oneerlijkheid hoeft niet altijd slecht te zijn meisje." Het was grappig om haar reactie te zien als ik het woord meisje uitsprak. Ze was het er duidelijk niet mee eens. Voor mijn volgende actie had ik veel moed nodig. Ik wist niet hoe ze zou reageren. Uiteindelijk gaf ik het, het voordeel van de twijfel. Zachtjes kuste ik haar in haar nek, in de hoop dat ze niet al te erg ervan zou schrikken.


    Life is hard and then we die

    Migaela
    ‘Meisje?’Kirde ze verrast, iets waardoor haar stem spontaan oversloeg toen ze zijn zachte lippen in haar hals voelde, en als reactie haar nagels in zijn zij zette.
    Damn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.