Liever één vogel in de hand dan tien in de lucht... - Liever één ster op Bill’s buik dan tien aan de hemel...
Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel... – Als de rest van de band van huis is dansen bij Tom de stripsters op tafel...
Kijk een gegeven paard niet in de bek... – Kijk een gegeven (TH) concert niet aan op een paar foutjes...
Al draagt een aap een gouden ring het is een blijft een lelijk ding... – Al draagt Bill make up en doet zijn ding, het is en blijft een lekker ding...(!!!)
De appel valt niet ver van de boom... – De meisjes vallen niet ver van het podium (flauw)...
Een ezel stoot zich in het algemeen, geen twee keer aan dezelfde steen – Een hater overleeft in het algemeen, geen twee klappen met een steen...
Oost West thuis best... – Oost West TH is the best...
Hoge bomen vangen veel wind... – Hoog staan in de top 10 vangt meer fans...
Wat de boer niet kent, dat vreet hij niet... – Wat Tom niet kent, dat eet hij niet...
Ben je boos? Pluk een roos, zet 'm op je hoed, dan ben je morgen weer goed.. – Ben je boos? Dat is nutteloos, ga naar een concert en wees alert...
Als er een schaap over de dam is volgen er meer... – Als er één TH fan is, volgen er meer...
Je hebt altijd baas boven baas... – Je hebt altijd Bill boven Tom... (Vooral als je bijnaam Muppy007 is... ^^ )
Waar rook is is vuur... – Waar TH is, is Rock...(!!!)
Kleren maken de man... – Kleren maken Bill cool... (maar zonder kleding is 'ie cooler ^^ )
-
9 mei 2008 - 12:0431 mei 2008 - 18:54
Oost West thuis best... – Oost West TH is the best... (!!!!)
Een ezel stoot zich in het algemeen, geen twee keer aan dezelfde steen – Een hater overleeft in het algemeen, geen twee klappen met een steen...
(evil)31 mei 2008 - 20:21GEWELDIG
:D:D:D:D:D:D:D:D
Die een hater overleeft in het algemeen;geen 2 klappen met een steen vin ik egt GEslaagd Zo Zalug ik lig ier strijkGEWELDIG
Xx.You're the house my heart searched for so long
31 mei 2008 - 20:2715 sep 2008 - 19:40ik, me zus en me ouders hddn et aan tafel dus zo over th, zegt m'n vader opeens: "Waar een Bill is, is een weg." Nou, ik&me zus lagn dubbel!!
I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
15 sep 2008 - 19:40Heb je die zelf bedacht?
-
15 sep 2008 - 19:43Omg
die zijn super goedd en leuk! ^^
en het komt goed uit dat je die uispraken er ff neer zet,
want ik heb er net 3 nodigg voor school x]
whhaa.
mag tog wel ff pikken hea?
pleaseee?
want ik heb 3 nodig.om het Te tekenen op school en uitbeelden ¬¬
egt facking dom.!
maarja.
mag wel tog?
xx15 sep 2008 - 19:47leuk!!!!!!!!
i'm eating gummybears
15 sep 2008 - 19:50whaha leuk !
Nvt
15 sep 2008 - 19:51whaha ik lig hier dubbel jonge x]
People who are meant to be together always find each other in the end.
15 sep 2008 - 20:13haha die zijn goed
15 sep 2008 - 20:19Ze zijn echt Super gaaf!
Echt Tof en Leip en... en.... uhh.. geen woarden voa ..Iedereen die deze topic leest snapt het.. (de th-fans dan)
xx15 sep 2008 - 20:2516 sep 2008 - 17:30Whaha Egt wel
TH is gewoon über Gaile Shit
XxCould it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?
16 sep 2008 - 17:45G-E-W-E-L-D-I-G x]
Live is al work of art, you got to paint it colorful
16 sep 2008 - 17:50