• Ja, ik vind het zo lief wat mijn mailvriend uit Arizona me heeft gestuurd. Persoonlijk vind ik het niet heel erg lang, maar na ongeveer een week zonder mails krijg ik een mailtje met als inhoud dat het hem spijt dat hij zo lang al niet meer heeft gemaild en dat er binnenkort een verrassing voor de deur staat. Hij komt namelijk voor de eerste keer naar Nederland*O*

    Ik was al een keer naar hem toe geweest, maar ik had dit totaal niet verwacht! Vorige week kreeg ik ook al een hele doos met brieven van hem via de post en ik vind het zó lief, want we hadden het er nog helemaal niet over gehad, dat hij zou komen of zo... Maar ik ben nu dus echt eventjes heel blij!

    Ik moest dit eventjes kwijt, maar om het nuttig te houden:

    Heeft iemand ooit iets héél liefs voor jou gedaan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Dat is echt heel erg lief n.n


    I am an idiot, I move.

    Awh, dat is echt lief (:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Leuk (: En er zullen vast wel mensen lieve dingen voor me hebben gedaan, maar ik kan er niet meteen één ding uit pakken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeffff ^-^
    Nou... iemand heeft vast wel eens wat liefs gedaan, maar kan er eventjes niet opkomen.

    Haha, ja, ik ben gewoon helemaal geschokt :W


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Haha! Lief!

    *Ik denk niet dat iemand al iets zo liefs voor mij heeft gedaan*


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Weet je eigenlijk al wanneer hij komt?

    Dat is echt zooo lief! (:
    Een jongen is de afgelopen twee weken echt ontzettend lief tegen mij geweest. Hij heeft me gesteund, opgebeurd, precies op die momenten dat ik hem nodig had was hij er voor me. Ik weet niet wat ik zonder hem had gemoeten...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Aah, super leuk!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Erno schreef:
    Weet je eigenlijk al wanneer hij komt?


    Deze week nog(bloos)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ahww, dat is lief. :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Defensive schreef:
    Dat is echt zooo lief! (:
    Een jongen is de afgelopen twee weken echt ontzettend lief tegen mij geweest. Hij heeft me gesteund, opgebeurd, precies op die momenten dat ik hem nodig had was hij er voor me. Ik weet niet wat ik zonder hem had gemoeten...

    Awe, dats ook lief(bloos)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik ken iemand die Arizona heet. :]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Awh, wat leuk!
    Ik ben al blij met alle lieve kleine dingen die mensen voor mij doen, maar zoiets is natuurlijk helemaal geweldig!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Awh, wat leuk!
    Ik ben al blij met alle lieve kleine dingen die mensen voor mij doen, maar zoiets is natuurlijk helemaal geweldig!

    Haha, ja en ook zo onverwacht(bloos)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.