• Vaak zie ik story's, met in de 300 abo's. Maar het is vaak niet eens een echt origineel idee. En als je dan een topic ziet met iemand die een idee in gedachten heeft, zie je vaak reacties dat het niet origineel is enzovoort.

    Echt hea, ik wou eens een story starten over iets en toen zeiden ze onorigineel en ik had iets van the faq, ik zag hier anders nog geen zo'n story. Naja je moet gewoon met de hype meezijn I guess.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat is gewoon voor het onderwerp niet voor het idee. Vaak kunnen ze trouwens niet eens goed schrijven.


    Ex astris, sciencia

    Mijn Nederlands docent zei ooit dat er maar 3 echt originele boeken warne, de eerst geschreven boeken. De rest zijn op de een of andere manier toch weer van die eerste 3 afgeleid.

    Zoiets, maar ik begrijp je punt ;p Maar een verhaallijn hoeft niet origineel te zijn, als het leuk geschreven is met af en toe van die dingen die je niet verwacht, dan is 't alsnog leuk te lezen. Al vind ikzelf het wel leuk als een verhaal een origineel einde heeft.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Maar een verhaallijn hoeft niet origineel te zijn, als het leuk geschreven is met af en toe van die dingen die je niet verwacht, dan is 't alsnog leuk te lezen. Al vind ikzelf het wel leuk als een verhaal een origineel einde heeft.

    Schrijfstijl en originele wendingen kunnen een cliché heel leuk maken.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 18:33 ]


    I can't even think straight.

    Ik ben het helemaal met je eens. Het zijn vaak dezelfde stories die erin staan, onwijs slecht geschreven en een kut verhaallijn. :S En ALLEMAAL fanfiction... Ik snap echt niet hoe iemand aan 300 abo's komt en aan zoveel kudo's. This echt belachelijk gewoon.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Schrijfstijl en originele wendingen kunnen een cliché heel leuk maken.


    Waarom 'spreek je me tegen' terwijl je gewoon zegt wat ik zei? o_O''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bronte schreef:
    Dat is gewoon voor het onderwerp niet voor het idee. Vaak kunnen ze trouwens niet eens goed schrijven.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Bronte schreef:
    Dat is gewoon voor het onderwerp niet voor het idee. Vaak kunnen ze trouwens niet eens goed schrijven.


    Dat dus (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Endure schreef:
    (...)

    Waarom 'spreek je me tegen' terwijl je gewoon zegt wat ik zei? o_O''

    Ik sprak je volgens mij niet tegen. Ik voegde alleen iets toe aan de quote waar ik het mee eens was. Maar ik ben er vandaag met mijn hoofd niet bij, dus misschien is het dat. x'd


    I can't even think straight.

    nerveus schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens. Het zijn vaak dezelfde stories die erin staan, onwijs slecht geschreven en een kut verhaallijn. :S En ALLEMAAL fanfiction... Ik snap echt niet hoe iemand aan 300 abo's komt en aan zoveel kudo's. This echt belachelijk gewoon.


    26 - 02 - '16

    Ach ja. Ik heb me daar al lang bij neergelegd.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Inderdaad.
    Onoriginele verhaallijn + slechte spelling + te veel kudo's en abo's = mijn grootste irritatie.
    (cat)


    There's power in the words you whisper.

    Dat is gelukkig in lang niet alle gevallen zo, alleen willen sommige mensen gewoon niet accepteren dat ook 1D of
    Bieberstorys origineel of leuk kunnen zijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Bronte schreef:
    Dat is gewoon voor het onderwerp niet voor het idee. Vaak kunnen ze trouwens niet eens goed schrijven.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 21:07 ]


    The girl saw the little bird, and knew she could fly.

    Taize schreef:
    Dat is gelukkig in lang niet alle gevallen zo, alleen willen sommige mensen gewoon niet accepteren dat ook 1D of
    Bieberstorys origineel of leuk kunnen zijn.

    Oh, dat wil ik best geloven, hoor. :') Echt waar. Alleen zijn vele hetzelfde en bij sommige denk ik zelfs dat je in drie minuten eigen namen had kunnen verzinnen en dan was het ook een leuk verhaal geweest, daar heb je die bekende namen niet voor nodig. Maar aan de andere kant is het wel slimme marketing.
    Maar ik wil best geloven dat er ook goede en originele zijn.


    I can't even think straight.