• weten jullie nog die emo en Th fan van in de joepie 2 weke gelede ofzow? (gewoon ter informatie xD) is géén fan meer van Th, en is ook nie meer echt emo! dus..mijn mening is dat ze gewoon aandacht zocht, maja, wie ben ik om daar over te oordele?
    en hoe ik dat allemaal weet? nou, dat van geen fan meer, weet ik viavia, ze woont dicht bij mij, en zit op de school waar een paar vriendinnen van een vriendin van mij rondlope xD
    en hoe ik weet dat ze geen emo meer is? nou, kwam ik haar daarnet toen ik naar huis reed tegen, had ze géén make-up meer op, én had ze witte nagelak op.. je herkent haar eigenlijk nog maar amper dan hoe ze in de joepie stond :S
    dus dit effe ter informatie :9~
    dus als hier vriendinne van charlotte zitte, nie kwaad bedoelt dus xD en da van da aandacht zoeke, mijn mening!



    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Wat? Nee ze zegt het misschien niet letterlijk maar dat bedoelt ze er mee geloof me >,<

    nee, dat bedoeld ze niet
    geloof me

    (...)
    dat weet ik und ik heb jou al gezien en jou pa oowk

    jhaa :D ikke jouw ook :P [logica xD]
    ge moet nog es zo'n fanmeeting organisere, en dan nog es het spandoek in de tandartshal (ofzowiet toch :P) legge :P
    zou die daar nog ligge? :8 :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Wat? Nee ze zegt het misschien niet letterlijk maar dat bedoelt ze er mee geloof me >,<

    nou, ik bedoel dat er dus niet mee!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    jhaa :D ikke jouw ook :P [logica xD]
    ge moet nog es zo'n fanmeeting organisere, en dan nog es het spandoek in de tandartshal (ofzowiet toch :P) legge :P
    zou die daar nog ligge? :8 :P

    nee, die ligt er niet meer ben er deze maand geweest und die was weg (huil)

    (...)
    nee, die ligt er niet meer ben er deze maand geweest und die was weg (huil)

    Ö (huil) hoe erg!! ach ja, der kome nog wel fan meetings me spandoekke in de tandartshalle :P
    al is het dan in antwerpe of gent ofzow :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    Ö (huil) hoe erg!! ach ja, der kome nog wel fan meetings me spandoekke in de tandartshalle :P
    al is het dan in antwerpe of gent ofzow :P

    mij goed op voorwaarde dat je mij komt halen ^-^

    emo wordt je niet ofzo da ben je.. is da nu eigelijk wel een kledingstyle? ><
    door al die dinge weet ik et nimeer en boeit mij da nimeer ze xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    emo wordt je niet ofzo da ben je.. is da nu eigelijk wel een kledingstyle? ><
    door al die dinge weet ik et nimeer en boeit mij da nimeer ze xD

    een kledingstijl..ook een muziekstijl..én een manier van leven.. 'k weet dus nie echt, ma qua uiterlijk was ze dus allezins nii emo! en sommige lieke's van Th kunde tot emo-stijl rekene, dus da geldt voor die ook nie meer, als ze tenminste geen andere emo-bandjes goed vind! en qua manier van leve..kwee nie, ken ze nie persoonlijk, ik zie ze alleen soms toevallig..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    mij goed op voorwaarde dat je mij komt halen ^-^

    owh..da wordt omrijde dan :P
    ge moet gewoon nog ma es zegge tege Uu ma da ge me anouk ga shoppe ofzowiet, en dan moete ma de trein pakke xD en dan achteraf gaan vertelle da ge naar een fanmeeting zijt geweest :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    owh..da wordt omrijde dan :P
    ge moet gewoon nog ma es zegge tege Uu ma da ge me anouk ga shoppe ofzowiet, en dan moete ma de trein pakke xD en dan achteraf gaan vertelle da ge naar een fanmeeting zijt geweest :P

    äber ik mag gwn gaan

    (...)
    äber ik mag gwn gaan

    gij hed geluk xD


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    gij hed geluk xD

    jaaah, en ook op het vlak van cadeautje [/krijgt neue slaapkamer en ook een gsm of camera voor verjaardag]

    (...)
    jaaah, en ook op het vlak van cadeautje [/krijgt neue slaapkamer en ook een gsm of camera voor verjaardag]

    Ö zaligheid!
    of ik naa een fanmeeting ga moge naa antwerpe ofzow, is nog nie helemaal duidelijk, en da'k ne gsm of camera ofzow krijg..no way! da krijg'k echt nie! goe voo Uu :D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    Ö zaligheid!
    of ik naa een fanmeeting ga moge naa antwerpe ofzow, is nog nie helemaal duidelijk, en da'k ne gsm of camera ofzow krijg..no way! da krijg'k echt nie! goe voo Uu :D

    ik had over zo'n meeting in Antw. gepraat tegn mun ma en zij eeft gezegd tegen mijn pa dat ze mij eens naar daar moet brengen

    de joepie is DOM

    Mee eens. heb nog nooit zoveel foute informatie in 1 tijdschrift zien staan. anyways.
    ik denk dat ze niet meer zo is, omdat ze in een TIJDSCHRIFT stond, en daardoor iedere keer daarvoor word aangsproken. waarschijnlijk was maar 1% van die opmerkingen positief. ik kan t best begrijpen heur.


    The economy is suffering, let it DIE!